فعالیت‌های قرآنی باید در جمع خانواده‌ها تسری یابد
کد خبر: 3385848
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸

فعالیت‌های قرآنی باید در جمع خانواده‌ها تسری یابد

گروه فعالیت‌های قرآنی: فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم نداجا با تاکید بر اینکه فعالیت‌های قرآنی باید در جمع خانواده‌ها تسری یابد، گفت: انسان وقتی به کرامت انسانی می‌رسد که در محضر قرآن باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، دریادار دوم تورج حسنی‌مقدم، فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم نداجا امروز 23 مهر، در مراسم تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی نداجا ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین(ع)، اظهار کرد: هدف از این جلسه این است که مراتب قدردانی خود را از برترین‌های مسابقات قرآنی اعلام کنیم و انشاالله بتوانیم در مراحل بعدی موفق‌تر عمل کنیم.
وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های قرآنی باید در جمع خانواده‌ها تسری یابد، افزود: راه و سبک زندگی که انتخاب می‌کنیم باید در جهت آموزه های قرآن باشد. انسان وقتی به کرامت انسانی می‌رسد که در محضر قرآن باشد.
فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم نداجا با اشاره به درک اصولی آیات قرآن، گفت: قرآن به ما درس صبر و بردباری، ایثار و شهادت داده لذا باید طوری عمل کنیم که مروج درستی برای آموزه‌های قرآنی باشیم. کسانی که در راه قرآن قدم برمی‌دارند می‌توانند به دیگر افراد در جهت رسیدن به کرامت انسانی و عقاید الهی کمک کنند.
دریادار حسنی‌مقدم ادامه داد: امروز ما به سبب بهره‌گیری از مفاهیم ناب قرآنی و توسل به ائمه اطهار(ع) توانستیم پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی را در اقصی نقاط جهان به اهتزاز در آوریم. انشاالله روز به روز پرتو انوار قرآنی در جامعه بیشتر شود.
وی از نامگذاری مراکز آموزش تخصص‌های دریایی به نام ائمه‌ اطهار(ع) خبر داد و گفت: در اردیبهشت‌ماه سالجاری بنابر نظر امیر دریادار سیاری، فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی رشت به «فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم نداجا» نام گرفت.
محدثه مهدوی

captcha