جای خوش هانیه در آغوش پدربزرگ/ آثار برجام بر بازار مالی اسلامی
کد خبر: 3415428
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
پربازدیدترین اخبار گروه سیاست و اقتصاد/

جای خوش هانیه در آغوش پدربزرگ/ آثار برجام بر بازار مالی اسلامی

گروه سیاسی: جای خوش هانیه در آغوش پدربزرگ، تأیید برجام و اثرات آن بر بازار مالی اسلامی ایران، نمونه‌هایی شگفت‌انگیز از حساسیت امام علی(ع) به اسراف و تبذیر و پیشنهادات فراکسیون قرآن مجلس برای درج در برنامه ششم توسعه از جمله پربازدیدترین اخبار گروه سیاست و اقتصاد در این هفته بود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، پربازدیدترین اخبار صفحه سیاست و اقتصاد در هفته ای که گذشت به شرح ذیل است:

برگزاری مراسم عزاداری شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با حضور رهبر معظم انقلاب
در شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مراسم سوگواری و عزاداری سیّد و سالار شهیدان و اصحاب با وفای ایشان با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

جای خوش هانیه در آغوش پدربزرگ

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای اقدام به انتشار حاشیه های حضور رهبر معظم انقلاب در منزل سردار شهید حسین همدانی کرده است که در بخشی از این حاشیه آمده است: موقع اذان و اقامه گفتنِ آقا، گویی هانیه در آغوش پدربزرگ جا خوش کرده! با محاسن آقا بازی می‌کند و حتی آنها را می‌کشد، دست روی لب‌های آقا می‌کشد؛ آقا هم با لبخند مشغول اذان و اقامه خواندن هستند.

همه گروه‌ها باید نامه مقام معظم رهبری را «فصل الخطاب» قرار دهند
آیت‌الله آملی لاریجانی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری درخصوص تأیید مشروط برجام، گفت: همه گروه‌ها باید نامه مقام معظم رهبری را «فصل الخطاب» و محور وحدت قرار دهند و از این پس در مسیر اعتدال و با تأنی و تدبیر به فکر آینده و مراحل بعدی اجرای برجام باشند.

تأیید برجام و اثرات آن بر بازار مالی اسلامی ایران
برای اقتصادی که بیش از سه‌دهه تحت شدیدترین تحریم‌های اقتصادی قرار داشته است، رفع این تحریم‌ها، در صورت مدیریت صحیح اقتصادی، باعث ایجاد خونی تازه در رگ‌های اقتصاد ایران خواهد شد و این امر می‌تواند آثار مثبت خود در توسعه بازار مالی اسلامی را هم ایفا کند.

حذف بند‌های قرآنی در لایحه قانون تنظیم برخی از احکام برنامه‌های توسعه
رئیس فراکسیون قرآن‌، عترت و نماز مجلس، با اشاره به بررسی «لایحه قانون تنظیم برخی از احکام و مقررات برنامه‌های توسعه کشور» در مجلس، از حذف بندهای قرآنی پیشنهاد‌شده از سوی دولت، انتقاد کرد.

نمونه‌هایی شگفت‌انگیز از حساسیت امام علی(ع) به اسراف و تبذیر

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین علی‌اکبری، پژوهشگر سیره معصومین(ع)، اظهار کرد: حضرت علی(ع) دارای یک زندگی فرد و یک زندگی سیاسی بودند و در هر دو مورد به شدت از اسراف و تبذیر پرهیز کرده و با آن مقابله می‌کردند.

پیشنهادات فراکسیون قرآن مجلس برای درج در برنامه ششم توسعه
فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، پیشنهادات قرآنی را برای درج در لایحه برنامه ششم توسعه ارائه کرده است.

اوراق منفعت؛ ابزاری برای توسعه تجارت بنگاه‌های اقتصادی

کلیه شرکت‌های فعال و مطرح در عرصه تجارت الکترونیک و نیز شرکت‌های وابسته بازرگانی، بازاریابی و فروش که دارای جایگاه رسمی و سهم مشخصی از بازار شرکت‌های بزرگ بوده، می‌توانند از این مدل بهره‌مند شده و برای توسعه کار و کسب خود به انتشار این اوراق بپردازند.

captcha