منتظر واقعی فکرش با امام زمان(عج) یکی است
کد خبر: 3416488
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
حجت الاسلام ماندگاری:

منتظر واقعی فکرش با امام زمان(عج) یکی است

گروه اجتماعی: یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: منتظر واقعی باید فکرش با امام زمان (عج) یکی باشد، قلبش تسلیم خدا و امام زمانش باشد و هر چه دارد در راه خدا بدهد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری، استاد حوزه و دانشگاه در جمع عزاداران حسینی هیئت رزمندگان اسلام کاشان، اظهار کرد: آن زمانی که هدف ما با هدف امام زمان (عج) یکی شد، می توانیم بگوییم منتظر واقعی هستیم، درغیر این صورت منتظر واقعی نیستیم.
وی با اشاره به اینکه هدف حضرت مهدی موعود (عج) مانند  جد بزرگوارش امام حسین (ع) اقامه دین خدا، عدل الهی و امحای ظلم در جامعه می باشد، افزود: افرادی که به زیر دستان خود ظلم می کنند هدفشان با امام زمان (عج) یکی نیست.
این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: هدف پیامبر (ص)، امام علی (ع)، امام حسین (ع)، سایراهل بیت (ع) و امام خمینی (ره) اقامه دین خدا و رسیدن مردم به خداوند سبحان بوده است .
وی افزود: دین خدا اگر در جامعه اقامه شود بیکاری، فساد، طلاق، نابسامانی ها، اختلاف ها و ناهنجاری ها کاهش پیدا می کند و حتی می توان گفت به صفر می رسد. 
حجت الاسلام ماندگاری گفت: در روایات آمده است که اگر مردم بر ولایت امام علی (ع) جمع می شدند، هیچ گناهی در زمین انجام نمی شد.
این کارشناس دینی و مذهبی با بیان اینکه امروزه  فضای مجازی از شبهه پر شده است، بیان کرد: صرف دیدن شبهه اشکال ندارد و از علما پرسیده می شود، اما نباید با شبهات اعتفادات زیر سوال برود و نسبت به ظهور حضرت مهدی (عج) بدبین شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پس از دوران دفاع مقدس دشمن فهمید اگر بخواهد فتیله انتظار در جامعه شیعه کم بشود،  باید مردم را خوش گذران وعافیت طلب بار بیارود.
این استاد حوزه با اشاره به اینکه خانه و ماشین عوض کردن ها، به روز لباس پوشیدن ها، غذاهای آنچنانی خوردن و همیشه دنبال خوش گذرانی بودن عافیت طلبی است، خاطر نشان کرد: افراد عافیت طلب، ریاست طلب و کسانی که زود کلاه سرشان می رود در جامعه زیاد است، همچنین به دلیل افزایش آمار فساد و استفاده از ماهواره می توان گفت بی حیایی در کشور بیداد می کند.

captcha