لزوم فعالیت دانش‌آموزان بسیجی در راستای حفظ ارزش‌های دینی
کد خبر: 3427109
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
سرداری تأکید کرد:

لزوم فعالیت دانش‌آموزان بسیجی در راستای حفظ ارزش‌های دینی

گروه اجتماعی: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان یزد گفت: دانش‌آموزان بسیجی باید در راستای حفظ ارزش‌های والای دین و انقلاب اسلامی در مدارس فعالیت کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، علی سرداری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان یزد 10 آبان‌ماه در آیین صبحگاه دانش‌آموزی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی با بیان اینکه تبعیت از مقام معظم رهبری به عنوان علمدار عرصه ایثار و شهادت در عصر امروز تنها راه حل نجات از توطئه‌های دشمنان است، اظهار کرد: ارزش بسیجی به تفکر بسیجی و روحیه جهادی است.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد همبستگی در راستای جلوگیری از تحقق توطئه‌های دشمنان در نظام اسلامی گفت: استکبار جهانی از ابتدا تاکنون به دلیل ترس از تفکر بسیجی، سعی داشته با طراحی فتنه‌های مختلف فرهنگ اسلامی را در جامعه متزلزل کند.

سرداری ترویج و توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی را از جمله ضرورت‌های جامعه در عصر امروز دانست و بیان کرد: دانش‌آموزان نمونه بسیجی به عنوان سفیران ادب، معرفت، فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی در توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی بین اقشار مختلف جامعه دارند.

وی افزود: دانش آموزان بسیجی باید با درک صحیح از مسائل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نسبت به تعیین مواضع خود اقدام و با تبعیت از مقام معظم رهبری در راستای حفظ ارزش‌های والای دین و انقلاب اسلامی در مدارس فعالیت کنند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به ضرورت بصیرت افزایی و آگاهی بخشی دانش‌آموزان ادامه داد: تبیین اهداف انقلاب و نظام اسلامی در منطقه به منظور ایجاد امینت پایدار و ترویج فرهنگ ناب محمدی از جمله مهمترین رسالت مسئولان و دست اندرکاران فرهنگی نظام در برابر دانش‌آموزان است.

وی دانش‌آموزان را امانت‌های الهی عنوان کرد و اظهار کرد: دست اندرکاران آموزشی و فرهنگی در مدارس باید با تدوین برنامه‌های منسجم فرهنگی نسبت به جهت دادن افکار دانش‌آموزان به سمت تعالی، پشتکار و تبعیت از رهبر انقلاب اقدام کنند.

captcha