تشکیل اولین جلسه کارگروه نمازخانه‌های مسیر زائرین اربعین حسینی(ع)
کد خبر: 3443354
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱

تشکیل اولین جلسه کارگروه نمازخانه‌های مسیر زائرین اربعین حسینی(ع)

گروه اجتماعی: اولین جلسه کارگروه بررسی نمازخانه‌های بین راهی در مسیر زائرین اربعین حسینی(ع) با پیشنهاد ستاد اقامه نماز استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، اولین جلسه کارگروه بررسی نمازخانه‌های بین راهی در مسیر زائرین اربعین حسینی(ع) به منظور آگاهی بخشی زائرین، خدمات‌رسانی مناسب به زائران در اقامه نماز و استفاده حداکثری از فضاهای نماز برگزار شد.
مدیر ستاد اقامه نماز استان قم در این کارگروه با اشاره به اینکه عظمت و اقتدار شیعه در مراسم اربعین حسینی به نمایش گذاشته می‌شود بر لزوم بسیج امکانات موجود برای رفاه زائران اربعین حسینی تأکید کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم با تمام توان و در خدمت زائران حضرت سیدالشهدا(ع) باشیم.
خامه یار در ادامه جایگاه جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی را در شورای اقامه نماز استان‌ها و جایگاه ستاد اقامه نماز را در ستاد برگزاری اربعین خالی دانست و گفت باید بر لزوم عضویت این نهادها تأکید کرد.
در این نشست که مدیران ستاد اقامه نماز استان های در مسیر زائرین اربعین حسینی(ع) از جمله ایلام، کرمانشاه، خوزستان، ایلام، مرکزی و قم تجهیز این اماکن را مورد توجه قرار دادند.
مرتضی سلیمی، مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی با اشاره به نداشتن هیچ‌گونه محدودیتی در حوزه نماز گفت: ما در حوزه نماز هیچ‌گونه محدودیتی نداریم، ضمن اینکه پایگاه‌های امدادی این جمعیت در سراسر کشور نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی را در اختیار زائرین اربعین حسینی(ع) قرار خواهد گرفت.

captcha