برپایی نمایشگاه عکس«یک صحرا قاب» با محوریت عزای حسینی در ساوه
کد خبر: 3443882
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۲

برپایی نمایشگاه عکس«یک صحرا قاب» با محوریت عزای حسینی در ساوه

گروه هنر: نمایشگاه گروهی عکس با محوریت عزای حسینی تحت عنوان «یک صحرا قاب» از ۲۸ آبان در کافه گالری خانه هنر ساوه در دو بخش آماتور و حرفه‌ای برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، نمایشگاه گروهی عکس با موضوع محرم و عزای حسینی به همت کافه گالری خانه هنر تحت عنوان «یک صحرا قاب» در شهرستان ساوه برپا می‌شود.

حدیثه شعبانی دبیر اجرایی این نمایشگاه به خبرنگار ایکنا گفت: در طول بیش از ده سال عکاسی در سراسر ایران در ایام محرم و کسب تجربیات فراوان با سفر به اقصی نقاط ایران به این نتیجه رسیدم که این تجربیات را در شهرستان خودم به کار بگیرم و با توجه به پتانسیل بالای شهرستان ساوه نمایشگاه گروهی عکسی را برپا نمایم.

وی گفت: نمایشگاه گروهی عکس برای امسال در دو بخش آماتور و حرفه‌ای برگزار می‌شود و برای سال‌های آتی برنامه‌های ویژه‌ای از قبیل برگزاری تورهای عکاسی، جشنواره و همایش عکاسی و عکس و چاپ کتاب عکس عاشورا را مد نظر داریم.

شعبانی در ادامه افزود: متأسفانه تا این لحظه هیچ ارگان و نهادی از این فعالیت ما هیچ‌گونه حمایتی نکرده است و فقط دوستان ما در کافه گالری خانه هنر به مدت 10 روز برای برگزاری نمایشگاه امکان استفاده از فضای کافه را در تمامی ساعات اجرایی نمایشگاه به طور کاملا رایگان در اختیار ما گذاشتند.

دبیر اجرایی«یک صحرا قاب» در پایان گفت: این نمایشگاه گروهی از روز 28 آبان کار خود را آغاز می‌کند و آخرین مهلت ارسال آثار نیز 20 آبان در نظر گرفته شده است همچنین مراسم اختتامیه 9 آذر در کافه گالری خانه هنر برگزار می‌شود.

captcha