سمفونی روح‌الله در دهه فجر رونمایی می‌شود
کد خبر: 3446176
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
کمساری در غرفه ایکنا خبر داد:

سمفونی روح‌الله در دهه فجر رونمایی می‌شود

گروه هنر: معاون فرهنگی و هنری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) از رونمایی سمفونی روح‌الله در دهه فجر خبر داد.

حجت‌الاسلام علی کمساری، معاون فرهنگی و هنری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)، با حضور در غرفه خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در پاسخ به اینکه آیا موسسه در زمینه تربیت کادر پژوهشی در اندیشه  امام اقدام کرده است، گفت: این موسسه در سال‌های آخر حیات امام شکل گرفت و در درجه اول به دنبال حفظ  آثار امام بود. در سال‌های بعد نتظیم و نشر آثار نیز به وظایف این موسسه اضافه شد.
کمساری ادامه داد: در گام‌های بعدی اقدام‌هائی در راستای کادرسازی در زمینه ترویج و تحقیق در اندیشه امام صورت گرفته است. البته جمهوری اسلامی ایران در راستای تفکر امام وظیفه کادرسازی دارد و امام منحصر در یک جریان  اندیشه نیست.
وی با بیان اینکه ممکن است قرائت‌های نادرستی از تفکر امام(ره) صورت گیرد، گفت: کسی در نظام به دنبال امام‌زادیی نیست، موسسه تا جایی که امکان دارد، در پژوهشکده امام خمینی(ره) به تربیت کادر در این خصوص اقدام کرده است. همچنین ما از طریق نشریات، سایت‌ و ارگان‌های موسسه در این راستا اقدام می‌کنیم.
وی افزود: در سال جاری و حوزه هنری جشنواره فیلم و شعر با محوریت امام خمینی(ره) در دست اجرا دارد. در حوزه ادبیات داستانی نیز 9 رمان پیرامون حضرت امام(ره) در دست تالیف و نگارش است.
کمساری در پایان گفت: در حوزه موسیقی ان شاءالله سمفونی روح‌الله در دهه فجر رونمایی خواهد شد.

captcha