مسابقات قرآنی سپاه عاشورا در تبریز برگزار می‎شود
کد خبر: 3448017
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

مسابقات قرآنی سپاه عاشورا در تبریز برگزار می‎شود

گروه فعالیت‎های قرآنی: همزمان با فرارسیدن هفته بسیج، سی و چهارمین دوره مسابقات قرآنی ویژه کارکنان پایور و وظیفه در سطح سپاه عاشورا در تبریز برگزار می‎شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، سرهنگ پاسدار علی اصغری، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا امروز، 23 آبان در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارتباط با اهداف مسابقات قرآنی سپاه عاشورا اظهار کرد: این مسابقات که در رشته‎های حفظ، قرائت، اذان و مفاهیم قرآن کریم صورت می‌‎گیرد در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی است که امید می‎رود این مسابقات محملی باشد برای رسیدن به آرمان‎شهری که قرآن کریم برای ما ترسیم کرده است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا در ادامه اشاعه فرهنگ قرآنی را بهترین ابزار برای مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی دانست و خاطرنشان کرد: بی‎تردید آیات قرآنی بهترین پادزهری است که می‎تواند جنگ نرم رسانه‌‎های استکبار جهانی را که برای انحراف افکار، اذهان و قلوب نوجوانان و جوانان ما راه‌‎اندازی شده است خنثی سازد، مشروط بر اینکه این فرهنگ قرآنی در جامعه نهادینه شود و آیات الهی جامه عمل بپوشد.

اصغری با بیان اینکه رمز موفقیت ما در دفاع مقدس اتکاء به فرهنگ و تفکر قرآنی بود، تاکید کرد: اگر ما توانستیم در دفاع مقدس با استکبار جهانی تا بن دندان مسلح رویارویی کنیم بی‎تردید بدون اتکا به تفکر قرآنی و سلاح ایمان نمی‎توانستیم دشمنانمان را با شکست مفتضحانه مواجه سازیم.

وی یادآور شد: این مسابقات راس ساعت 8:30 فردا 23 آبان در سالن اجتماعات سپاه عاشورا برگزار خواهد شد که فینال این مسابقات نیز در بهمن ماه در تهران انجام می‎پذیرد.

captcha