تنها راه مصون‌سازی دانش‌آموزان، آشنایی آن‌ها با قرآن است/ لزوم ارائه راهکارهای نوین در این حوزه
کد خبر: 3448029
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
آذری:

تنها راه مصون‌سازی دانش‌آموزان، آشنایی آن‌ها با قرآن است/ لزوم ارائه راهکارهای نوین در این حوزه

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل آموزش و پرورش فارس با تأکید بر اینکه بسیاری از مشکلات و آسیب‌های جامعه به وسیله آموزه‌های قرآن برطرف می‌شوند، اظهار کرد: مصون‌سازی دانش‌آموزان از طریق آشنایی آن‌ها با قرآن کریم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حمیدرضا آذری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 23 آبان در گردهمایی رؤسا، کارشنان مسئولان و کارشناسان ادارات قرآن، عترت نماز وزارت آموزش و پرورش، قرآن را سرمایه‌ای بی‌بدیل برای تربیت و هدایت انسان‌ها دانست و گفت: چگونگی استفاده از این سرمایه، کاری تخصصی، علمی و ظریف است.
وی با تأکید بر اینکه بسیاری از مشکلات و آسیب‌های جامعه به وسیله آموزه‌های قرآن برطرف می‌شوند، افزود: مصون‌سازی دانش‌آموزان از طریق آشنایی آن‌ها با قرآن کریم است.
آذری بر لزوم توجه بیش از پیش به فعالیت‌های قرآنی تأکید کرد و گفت: باید بیش از در حوزه قرآن کار کرد و در این زمینه از راهکارهای نوین استفاده شود.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه یکی از آسیب‌های اجتماعی ما در حوزه الگوهاست، گفت: باید مسئولان و کارشناسان قرآنی آموزش و پرورش الگویی باشند که سایر معلم‌ها و دانش‌آموزان از این الگو استفاده کنند.
وی بیان کرد: اگر مقدمات هدایت یک انسان را فراهم کنیم دنیا را آباد کرده‌ایم و در عوض اگر باعث انحطاط یک انسان شویم دنیا را نابود کرده‌ایم چرا که یک انسان می‌تواند مظهر حرکت‌ها و اتفاق‌های بزرگی در جامعه باشد.

captcha