نوسازی مدارس در مورد تأمین تجهیزات نمازخانه‌ها ردیف اعتباری ندارد
کد خبر: 3452979
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸
چگنی:

نوسازی مدارس در مورد تأمین تجهیزات نمازخانه‌ها ردیف اعتباری ندارد

گروه اجتماعی: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، گفت: سازمان نوسازی مدارس کشور در مورد تأمین تجهیزات نمازخانه‌ها ردیف اعتباری ندارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، محمد چگنی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، عصر یکشنبه، 24 آبان‌ماه در جلسه شورای آموزش‌ و پرورش لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: سازمان نوسازی مدارس کشور در مورد تأمین تجهیزات نمازخانه‌ها ردیف اعتباری ندارد.
وی افزود: خود سازمان مرکزی تجهیزاتی را به‌عنوان فضای تزئینی می‌بینند و در اختیار استان‌ها می‌گذارند که امسال خوشبختانه برای تجهیز نمازخانه‌ها اعتبار خوبی را در نظر گرفته‌اند.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به این‌که تا کنون پنج بانک به ما مراجعه کرده‌اند، بیان کرد: پروژه پنج بانک را در مراکز نورآباد و الیگودرز عملیاتی می‌کنیم.
وی عنوان کرد: توسط واحد امانی درسریع‌ترین زمان این کار را انجام می‌دهند و به‌واسطه این‌که پول دیر به ما رسید کار به تاخیر افتاد ولی پیگیر این پنج پروژه هستیم.
چگنی تصریح کرد: در بحث سد سیمره و زیر آب رفتن برخی مدارس جلسه زیادی را داشته‌ایم مشکل ما پیمانکار است که کل کارها به دست این پیمانکار است و ما می‌خواهیم برای این پروژه‌ها پیمانکاری جدا در نظر بگیریم .

captcha