جنایت‌های آل‌سعود علیه شیعیان جهان تمامی ندارد
کد خبر: 3464222
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
بهشتی‌نژاد:

جنایت‌های آل‌سعود علیه شیعیان جهان تمامی ندارد

گروه سیاسی: یک استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اعدام شیخ نمر توسط رژیم آل‌سعود،گفت: جنایت‌های آل‌سعود علیه شیعیان جهان تمامی ندارد و اکنون نیز شاهد جنایت‌های ضد انسانی و متعدد این رژیم علیه شیعیان هستیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام سید حسین بهشتی‌نژاد، استاد حوزه و دانشگاه امروز یکشنبه13، دی‌ماه  در تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان در محکومیت اعدام شیخ نمر توسط رژیم آل‌سعود، اظهارکرد: هنوز یاد و اندوه مسلمانان جهان از کشتار بی‌رحمانه حجاج در فاجعه منا از دل‌ها نرفته است که حکم اعدام آیت‌الله شیخ نمر، توسط آل‌سعود اجرا شد.
وی افزود: بی تردید انتقام خون به ناحق ریخته شده شیخ نمر از آل سعود گرفته خواهد شد و بزودی جهان شاهد به خفت و خواری‌ کشیده شدن رژیم آل سعود خواهد بود.
این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه جنایت‌های آل‌سعود علیه شیعیان جهان تمامی ندارد، افزود: اکنون نیز شاهد جنایت‌های ضد انسانی و متعدد آل‌سعود علیه شیعیان هستیم .
وی بیان کرد: اکنون وهابیت میدان دار جنایت علیه  مسلمانان به خصوص شیعیان است، ولی با این حال اسلام پیروز می‌شود  و آل سعود و وهابیت نیز به قربانگاه می‌روند و سرانجام نابود خواهند شد.
حجت‌الاسلام بهشتی‌نژاد با بیان اینکه اکنون پاکی، رأفت و جذابیت‌های دین اسلام بر همگان ثابت شده است، خاطرنشان کرد: اکنون دشمنان اسلام می‌خواهند چهره این دین را نزد افکار عمومی جهان وحشی و متحجر نشان دهند.
وی با بیان اینکه آل سعود کانون و مرکز فسادها و فتنه‌ها در منطقه است، ادامه داد: گروهک تروریستی داعش دست پرورده آل سعود است و آل‌سعود نیز مهره خطرناک استکبارجهانی می‌باشد.
براساس این گزارش، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه اصفهان در این تجمع با قرائت بیانیه‌ای  و سردادن شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ براسرائیل، مرگ بر وهابیت و مرگ بر آل‌سعود، این اقدام آل سعود را محکوم کردند.

captcha