«سمفونی تنهایی» آماده نمایش شد
کد خبر: 3466374
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
با موضوع تکریم سالمندان؛

«سمفونی تنهایی» آماده نمایش شد

گروه هنر: فیلم کوتاه داستانی «سمفونی تنهایی» به نویسندگی و کارگردانی رضا منتظری پس از اتمام مراحل تدوین و صداگذاری آماده نمایش شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) حسین زندباف؛ تدوین‌گر پیشکسوت سینمای ایران به همراه آرش مرتاضیه، تدوین فیلم کوتاه «سمفونی تنهایی» را بر عهده داشتند و بهمن اردلان نیز صداگذاری این فیلم را انجام داده است؛ همچنین موسیقی «سمفونی تنهایی» از میان قطعات آثار سنتی و توسط چند کارشناس حوزه موسیقی انتخاب شده است.
«سمفونی تنهایی» دهمین فیلم کوتاه رضا منتظری؛ روزنامه‌نگار و منتقد سینما محسوب می‌شود که این روزها در مرحله پیش‌تولید اولین فیلم بلند خود با محوریت زن و دفاع مقدس با عنوان موقت «روزهای سخت بانو» به سر می‌برد.
رضا منتظری قرار است برای اولین بار «سمفونی تنهایی» را در جشنواره‌های داخلی و خارجی شرکت دهد و بر همین اساس مذاکراتی با چند پخش‌کننده انجام داده است.
به جای خلاصه داستان این فیلم آمده است: تنهایی یعنی روز و شب‌ها آنقدر به گذشته‌های قشنگ و خاطرات خوش فکر کنی تا بالاخره با اشک خوابت ببرد، این قصه سرگذشت خیلی از ماهاست! خیلی از سالمندایی که چشم‌انتظار توجه فرزندان خود هستند...

captcha