مسجد پیامبر اعظم(ص)؛ میزبان جلسه آموزش عمومی قرآن «غلامعلی قدیانی»
کد خبر: 3481370
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
معرفی جلسات قرآن استان تهران/

مسجد پیامبر اعظم(ص)؛ میزبان جلسه آموزش عمومی قرآن «غلامعلی قدیانی»

گروه فعالیت‌های قرآنی: جلسه آموزش عمومی قرآن غلامعلی قدیانی از مدرسان گمنام شهر تهران یکشنبه هر هفته در مسجد پیامبر اعظم(ص) سعادت‌آباد برگزار می‌شود.

یه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه آموزش عمومی قرآن غلامعلی قدیانی، معلم قرآن گمنام شهر تهران یکشنبه هر هفته در مسجد پیامبر اعظم(ص) محدوده سعادت‌آباد به نشانی بالاتر از چهارراه سرو، بلوار پیام، بالاتر از فروشگاه شهروند برپا می‌شود.
این جلسه که یک ساعت و 30 دقیقه به طول می‌انجامد در شش ماهه اول سال قبل از اذان مغرب و عشا و در نیمه دوم سال پس از اقامه نماز مغرب و عشا تشکیل می‌شود.
قدیانی حدود 12 سال است که این جلسات سنتی آموزش عمومی قرآن را دارد که چهار سالی است به مکان فعلی انتقال یافته است و قرآن‌آموزان طی این جلسه با تجوید و صوت و لحن قرآن در سطوح مبتدی و مقدماتی آشنا می‌شوند.
همچنین بانوان نیز می‌توانند با حضور در مسجد از مطالبی که ارائه می‌شود، بهره‌مند شوند.
لازم بذکر است، غلامعلی قدیانی، متولد 1334 در شهرستان‌های آوج استان قزوین است. او که از ابتدای سن کودکی‌اش در تهران زندگی کرده است از سال 1352 مشغول به تدریس قرآن در هیئات محله‌شان خیابان‌های خوش، مرتضوی و سی‌متری جی شده است. قدیانی حتی در دوران مشغولیتش در جهادسازندگی و پس از آن جهادکشاورزی، کلاس‌های صبح‌گاهی برای همکارانش برگزار می‌کرد. وی از جمله مربیان قرآن گمنام شهر تهران است که طی سال 91 در همایش عمری با قرآن از سوی سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران و فرهنگ‌سرای قرآن مورد تجلیل قرار گرفت.
captcha