وقف‌چی، احمدی، عزیزی و بیگدلی از استان زنجان بهارستانی شدند
کد خبر: 3493212
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
بر اساس اعلام وزارت کشور؛

وقف‌چی، احمدی، عزیزی و بیگدلی از استان زنجان بهارستانی شدند

گروه سیاسی: بر اساس اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور، نمایندگان دو حوزه انتخابیه زنجان و طارم و ابهر، خرم‌دره و سلطانیه برای حضور در مجلس دهم مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، به نقل از ستاد انتخابات وزارت کشور، دو نماینده حوزه انتخابیه زنجان و طارم و یک نماینده حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه به مجلس دهم راه یافتند.

بر اساس اطلاعیه شماره 127 و 128 ستاد انتخابات وزارت کشور، در حوزه انتخابیه زنجان و طارم از مجموع 115 هزار و 574 رأی مأخوذه، «علی وقف‌چی» با کسب 60 هزار و 814 رأی نفر اول و فریدون احمدی با کسب 44 هزار و 303 رأی نفر دوم معرفی شده‌اند.

همچنین طبق اطلاعیه شماره 123، 124، 125 و 126 ستاد انتخابات وزارت کشور، در حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه از مجموع 73 هزار و 2 رأی، «محمد عزیزی» با کسب 37 هزار و 693 رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

یادآور می‌شود، در دور دوم این دوره از انتخابات، علی وقف‌چی، فریدون احمدی، سیدافضل موسوی و حجت‌الاسلام کریم خان‌محمدی از حوزه انتخابیه زنجان و طارم به رقابت پرداختند.

همچنین در حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه، محمدرضا خان‌محمدی‌خرمی نماینده فعلی در مجلس نهم و محمد عزیزی به مرحله دوم این دوره از انتخابات راه یافته بودند.

بر اساس اطلاعیه شماره 129 ستاد انتخابات وزارت کشور، در حوزه انتخابیه خدابنده، «احمد بیگدلی» از مجموع 73 هزار و 371 رأی صحیح مأخوذه، با کسب 39 هزار و 81 رأی به‌عنوان نماینده منتخب این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

captcha