دوره آموزش احکام در جامعه قاریان مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 3498350
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
همزمان با ایام شعبانیه؛

دوره آموزش احکام در جامعه قاریان مشهد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول امور فرهنگی جامعه قاریان مشهد از برگزاری دوره آموزش احکام در مرکز جامعه قاریان قرآن کریم مشهد خبر داد.

زهره غفاری، مسئول امور فرهنگی جامعه قاریان قرآن مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از برگزاری کلاس‌های آموزش احکام در مرکز جامعه قاریان قرآن کریم مشهد خبر داد.
وی بیان کرد: همزمان با ایام شعبانیه، کلاس‌های آموزش احکام، با حضور استادان حوزه علمیه قم در مرکز جامعه قاریان قرآن مشهد برگزار می‌شود.
غفاری با بیان اینکه ثبت‌نام این کلاس‌ها ویژه بانوان و آقایان آغاز شده و تا ششم خردادماه ادامه دارد، ابراز کرد: این کلاس‌ها طی سه روزه و در سه ساعت برگزار می‌شود و تلاش ما بر این است که برای ایجاد تنوع در موضوعات، زمان تشکیل این دوره، مابین دو دوره‌ی مهدویت باشد.
مسئول امور فرهنگی جامعه قاریان قرآن مشهد اعلام کرد: عموم علاقه‌مندان میتوانند جهت ثبت‌نام تا روز پنجشنبه، ششم خردادماه به واحد فرهنگی جامعه قاریان مشهد واقع در ادیب جنوبی مراجعه کرده یا با شماره 4ـ 36625991 تماس حاصل کنند.
وی هم‌‌چنین از برپایی نمایشگاه کتاب، با محتوای کتب انتشارات جامعه قاریان قرآن مشهد و انتشارات مهدویت، در حاشیه دور‌ه‌های مهدویت و آموزش احکام در واحد فرهنگی جامعه قاریان خبر داد.
captcha