کمک 140 میلیون ریالی خیر کاشمری به حوزه سلامت
کد خبر: 3508366
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

کمک 140 میلیون ریالی خیر کاشمری به حوزه سلامت

گروه اجتماعی: مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از کمک 140 میلیون ریالی خیر کاشمری به حوزه سلامت خبر داد.

محمدجواد یزدانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی با بیان اینکه خانواده انبیایی در اقدامی خداپسندانه هزینه مراسم شب هفت از دست رفته خود را به مبلغ 140 میلیون ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر اهدا کردند، افزود: خانواده نیک‌اندیش انبیایی به یادبود مادر بزرگوارشان مرحومه حاجیه خانم بتول عندلیبی، هزینه مراسم هفتمین روز درگذشت این مرحومه را در اقدام خیرخواهانه و پسندیده به حساب مجمع خیرین سلامت شهرستان کاشمر واریز کردند.
رئیس مجتمع آموزش عالی سلامت کاشمر با ابراز خرسندی از این اقدام، بیان کرد: این مبلغ با هماهنگی صورت گرفته با خانواده این شادروان، صرف خرید دستگاه الکتروشوک(AED) جهت تجهیز یکی از آمبولانس‌های 115 شهرستان خواهد شد.
وی با تقدیر از خانواده انبیایی و عندلیبی که اقدام به این کار خداپسندانه کرده بودند، گفت: فرهنگ نیک و پسندیده‌ای که چند سالی است در شهرستان کاشمر انجام می‌شود، تبدیل به احسن کردن صرف هزینه‌های گزاف مراسم عزا جهت انجام امور خیر است.
یزدانی با اشاره به آیه 32 سوره مائده که «وَمَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعًا » کسی که یک نفر را از مرگ نجات بخشد گویی تمام مردم را زنده گردانیده است، گفت: چه کاری ارزنده‌تر و نیکوتر از این کار خیر که با خرید یک دستگاه و یا تجهیزات درمانی جان انسانی را نجات بخشیم.
مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر افزود: به‌طور حتم و یقین کسی که با انجام کارهای نیک و خداپسندانه برای خود باقیات و صالحات در این دنیا فراهم می‌کند، هر دعایی که فرد خدمت‌گیرنده کند، ثوابش نصیب آن فرد در آخرت خواهد شد.

captcha