ثبت سه وقف بیش از 180 میلیارد ریال در میاندوآب
کد خبر: 3509478
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

ثبت سه وقف بیش از 180 میلیارد ریال در میاندوآب

فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب از سه وقف جدید در سال‌جاری به ارزش ریالی بالای 180 میلیون ریال در شهرستان میاندوآب خبر داد.

حجت‌الاسلام محمود مقصودی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، گفت: دو قطعه زمین به ارزش ریالی یک میلیارد و 150 میلیارد ریال و یک خودرو سمند به ارزش ریالی بیش از 270 میلیون ریال به ثبت رسید.
وی با اشاره به اینکه وقف خودروی سمند برای تکیه‌گاه حضرت عباس میاندوآب به ثبت رسیده است گفت: هر دو  موقوفه  زمینی به مساحت 400 متر مربع در روستای قپچاق جهت ساخت مسجد و مرکز فعالیت‌های قرآنی در میاندوآب به ثبت رسیده است.
حجت‌الاسلام مقصودی با اشاره به اینکه تعداد موقوفات در سال گذشته 18 و امسال 3 وقف به ثبت رسیده  است، گفت: تعداد کل موقوفات به ثبت رسیده این شهرستان 868 رقبه می باشد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب گفت: برنامه‌های اداره اوقاف این شهرستان در ماه مبارک رمضان شامل طرح ضیافت الهی در امام‌زادگان، جمع‌خوانی و تفسیر قرآن، پرسش و پاسخ مسائل شرعی و برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در حال اجرا است.
captcha