نمازخانه‌های مدارس چایپاره بازسازی می‌شوند
کد خبر: 3524316
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
شرفی:

نمازخانه‌های مدارس چایپاره بازسازی می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر آموزش و پرورش چایپاره از تعمیر و بازسازی نمازخانه‌های مدارس و نیز تأسیس مرکزدارالقرآن و باغ قرآن در سال تحصیلی آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌‌ غربی، محمود شرفی، مدیر آموزش و پرورش چایپاره روز گذشته، 30 مردادماه در پنجمین جلسه شورای اقامه نماز با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز در زندگی انسان‌ها بر لزوم توجه جدی به تعمیر و تجهیز نماز خانه های مدارس و مراکز قرآنی قبل از آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد.

وی تاسیس مرکز دارالقرآن امام خمینی (ره) و اختصاص یکی از مراکز آموزشی به عنوان مدرسه باغ قرآن را از دیگر اقدامات این مدیریت در راستای ترویج فرهنگ نماز در بین دانش آموزان عنوان نمود.

رضا کفیلوی معاون پرورشی و تربیت بدنی این مدیریت نیز دراین جلسه ازگزارشی از وضعیت نماز خانه های موجود و اقدامات صورت گرفته در این حوزه ارائه و اظهار کرد: در مدارسی که با کمبود امام جماعت روحانی مواجه هستند از یک نفر همکار فرهنگی به عنوان امام جماعت در مدارس استفاده می‌شود.

بهنام دلبند دبیر ستاد اقامه نماز این شهرستان هم در این جلسه برپایی نشست های دانش آموزی با عنوان نماز و نقش آن در رستگاری انسان،برپایی کلاسهای آموزشی در قالب طرح "خانواده مطهر"و برگزاری دوره های آموزشی برای توانمند سازی و مهارت افزایی معلمان پایه سوم ابتدایی در مدارس دخترانه را از جمله برنامه های پیشنهادی برای گسترش و ترویج فرهنگ نماز در بین دانش آموزان عنوان کرد.
captcha