نیاز اولیه مددجویان کمیته امداد داشتن یک مسکن مناسب است
کد خبر: 3524327
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
امیری:

نیاز اولیه مددجویان کمیته امداد داشتن یک مسکن مناسب است

گروه اجتماعی: فرماندار میاندوآب با بیان اینکه نیاز اولیه مددجویان کمیته امداد داشتن یک مسکن مناسب است، گفت: وجود مسکن برای انسان‌ها در قرآن و روایات مورد تأکید قرار گرفته و اهمیت آن برای همه روشن است بطوریکه مهم‌ترین نتیجه داشتن یک مسکن مناسب، حضور و آرامش قلب است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، ناصر امیری معاون استاندار و فرماندار شهرستان میاندوآب روز گذشته در مراسم بازدید از روند احداث ۱۵ دستگاه مسکن مددجویی در این شهرستان گفت: داشتن یک مسکن خوب و مناسب می تواند بسیاری از مشکلات خانواده ها در زمینه مسائل اقتصادی و فرهنگی را بر طرف و فضای آرام بخشی را برای زندگی فراهم کند.

وی اظهار کرد: مسئولین امر باید با بسیج تمامی امکانات خود در ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد تلاش کنند.

امیری با اشاره به اینکه نهاد خانواده در مکانی به نام خانه و مسکن معنا پیدا می کند،از آمادگی فرمانداری و سایر ادارات میاندوآب برای همکاریِ بیشتر در ساخت مسکن مددجویان خبر داد و از دستگاههای اجرایی خواست این همکاری را جدی بگیرند.

در مراسم بازدید از ساخت مسکن مددجویان، مدیر کمیته امداد میاندوآب نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این کمیته در سرفصل مسکن اعلام کرد: برای ساخت این واحداهای مسکونی مبلغ ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

رسول بخشی با اعلام اینکه ۲۰ درصد از هزینه ساخت این واحدها را خیّران میاندوآب تامین کرده اند خاطر نشان کرد: هر یک از این واحدها در زیر بنایی به مساحت ۶۰ متر مربع احداث و پیش بینی می شود تا پایان فصل ساخت و ساز، واحدهای در دست احداث تکمیل و به مددجویان فاقد مسکن واگذار شود.

وی همچنین تصریح کرد: پیرو هماهنگی های صورت گرفته با اداره صنعت و معدن شهرستان میاندوآب ۳۰۰ تن شن به صورت رایگان و به ارزش ۴۰ میلیون ریال جهت شن ریزی معابر این واحدها اختصاص یافته است.

بخشی در پایان سخنان خود با اشاره به عملکرد این کمیته در سال ۹۴ گفت: طی سال گذشته کمیته امداد میاندوآب برای ساخت ۲۲ واحد مسکن مددجویی ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و برای ۲۷۱ مورد تعمیرات جزئی و کلی ۵ میلیارد ریال هزینه کرده است.

captcha