380 دانش‌آموز خندابی نیازمند حمایت خیّرین
کد خبر: 3528548
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
کریمی عنوان کرد:

380 دانش‌آموز خندابی نیازمند حمایت خیّرین

گروه اجتماعی: مدیر کمیته امداد شهرستان خنداب با اشاره به توانمندسازی دانش‌آموزان تحت پوشش از طریق حمایت‌های تحصیلی گفت: 380 دانش‌آموز خندابی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان تحت حمایت هستند و ما خواستار مشارکت و حمایت مردم به ویژه خیّرین در کمک به این دانش‌آموزان هستیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد شهرستان خنداب، سعید کریمی مدیر کمیته امداد این شهرستان با بیان اینکه برگزاری جشن عاطفه‌ها حس انسان دوستی را تقویت می‌کند، افزود: جشن عاطفه‌ها، جشن دینی و ملی کشور است که با هدف حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی هر سال برگزار می‌شود و مشارکت خیّرین و نیکوکاران امدادرسان دانش‌آموزان نیازمند برای ادامه تحصیل  است.
وی از بهره‌مندی 380 نفر از دانش‌آموزان خانواده‌های تحت حمایت از خدمات فرهنگی خبر داد و افزود: توانمندسازی از طریق خدمات و حمایت‌های تحصیلی از مهمترین اقدامات فرهنگی کمیته امداد شهرستان خنداب است و این تعداد از دانش‌آموزان خانواده‌های تحت حمایت، از خدمات تحصیلی و مشاوره‌ای و کمک هزینه پوشاک بهره‌مند می‌شوند.
این مقام مسئول با اشاره به نزدیک بودن مهرماه و شروع سال تحصیلی افزود: در کنار توانمندسازی 380 دانش‌آموز تحت پوشش از طریق اقدامات فرهنگی کمیته امداد، ما خواستار حمایت و مشارکت خیّرین و مردم از دانش‌آموزان تحت پوشش برای ادامه تحصیل در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان هستیم.
کریمی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در تابستان سال جاری گفت: این کلاس‌ها که از ابتدای تعطیلات تابستان آغاز شده و شامل کلاس‌های قرآن، احکام، سبک و مهارت‌های زندگی است که در مدرسه خدیجه کبری روستای استوه با حضور 70 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت برگزار شده است.
وی در ادامه از برگزاری همایش ازدواج آسان و تحکیم خانواده خبر داد و گفت: این همایش همزمان با سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) در محل امامزاده مسعود خنداب با سخنرانی حجت‌الاسلام دهنوی و حضور شماری از مددجویان تحت حمایت که در سن ازدواج قرار دارند برگزار شد و در پایان هدایایی به شرکت کنندگان که مراسم ازدواجشان ساده و مختصر بوده اهدا شد.
کریمی در پایان از برگزاری دوره آموزشی پرورش زنبور عسل برای 55 نفر از مددجویان تحت حمایت خبر داد و افزود: این دوره آموزشی برای مددجویان تحت حمایت شهرستان خنداب در زمینه پرورش زنبور عسل برگزار و در پایان به هر یک از افراد شرکت کننده یک کندو عسل اهدا شد و  انتظار می‌رود افراد شرکت کننده با بدست آوردن مهارت زنبورداری بتوانند شغل و درآمد خوبی بدست آورند.
captcha