دل نوشته‌ها و آرزوهای کودکان سنندجی به آسمان رسید
کد خبر: 3532485
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

دل نوشته‌ها و آرزوهای کودکان سنندجی به آسمان رسید

گروه هنر: کودکان سنندجی در جشن نامه‌هایی به آسمان(جشن بادکنک‌ها) دل نوشته‌ها و آرزوهای کودکانه خود را شامگاه جمعه، دوم مهرماه به آسمان سپردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، در راستای حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و در آستانه بازگشایی مدارس معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج به برگزاری جشن نامه‌هایی به آسمان اقدام کرد.

این جشن باشکوه با استقبال چشمگیر شهروندان سنندجی و با حضور جمعی از اعضا شورای شهر، مدیران دستگاه‌های حمایتی، انجمن‌های حمایت از کودکان بی سرپرست و مدیران شهرداری در پارک 28 دی آبیدر برگزار شد.

در این مراسم گروه موسیقی دیلان با اجرای موسیقی و آوازهای کُردی فضای نشاط بخشی را در این مراسم ایجاد کرده بود.

در ادامه این جشن بادکنک‌هایی در بین کودکان تقسیم شد و کودکان دل نوشته‌ها و آرزوهای خود را روی این بادکنک‌ها نوشتند.

دل نوشته و آرزوهای کودکان حاضر در این مراسم بیشتر شامل حمایت از دانش بی بضاعت، حمایت از خانواده زندانیان، سلامتی و آرزوی طول عمر پدر و مادران و همچنین حفظ محیط زیست بود.

در پایان این مراسم و در یک اقدام هماهنگ کودکان سنندجی با رهاسازی بادکنک‌ها دل نوشته‌ها و آرزوهای خود را به آسمان سپردند.

در جریان برگزاری این مراسم دستگاه‌های حمایتی و انجمن‌ها اقدام به جمع آوری کمک‌های شهروندان جهت حمایت از دانش آموزان بی‌بضاعت کردند.

در پایان این مراسم سرکوت نجفی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از استقبال چشمگیر شهروندان از این جشن تقدیر کرد و گفت: ایجاد فضای نشاط بخش در سطح جامعه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی شهرداری است.

وی بیان کرد: برگزاری مراسم‌های شاد و مفرح در مناسبت‌های مختلف در طول سال با هدف ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان در دستور کار این شهرداری قرار دارد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد با برگزاری این مراسم‌ها بتوان فرهنگ همدلی و نوع دستی را در سطح جامعه ترویج داد.

captcha