برگزاری مراسم هفتمین روز درگذشت پیرغلام اهل‌بیت، مرحوم سید حسن معصومی‌نژاد
کد خبر: 3533306
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

برگزاری مراسم هفتمین روز درگذشت پیرغلام اهل‌بیت، مرحوم سید حسن معصومی‌نژاد

کانون خبرنگاران نبأ: مراسم یادبود پیرغلام اهل‌بیت، روز سه‌شنبه 6 مهر ماه سال جاری از ساعت 16 تا 17:30 بر سر مزار آن مرحوم و مراسم دیگری هم همان شب ساعت 19 الی 20 در حسینیه فاطمه‌‌الزهرا(س) برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به اطلاع کلیه علاقمندان و دوستداران اهل‌بیت‌(ع) می‌رساند؛ مراسم یادبود شب هفتم زنده یاد سید حسن معصومی‌نژاد اسکویی، شاعر و پیرغلام اهل‌بیت و بنیان‌گذار هیئت چهارده معصوم(ع) و مکتب‌الصادق(ع) در روز سه‌شنبه مورخ 6 مهر ماه از ساعت 16 تا 17:30 بر سر مزار آن مرحوم واقع در بهشت زهرا(س)، قطعه 301، ردیف 8، شماره 43 برگزار می‌شود. ضمنا وسیله ایاب و ذهاب رأس ساعت 15:30 از مقابل منزل آن مرحوم واقع در خیابان بوستان سعدی، بین خوش و رودکی، پلاک 186 آماده حرکت می‌باشد.


براساس این گزارش مجلس یادبود دیگری نیز در همان شب از ساعت 19 تا 20 در حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) واقع در خیابان رودکی، بالاتر از خیابان بوستان سعدی، کوچه صانعی‌پور برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود: از مرحوم سید حسن معصومی‌نژاد، تاکنون ۱۷ کتاب شعر منتشر شده است. او متولد سال ۱۳۰۹ و  پایه‌گذار دو هیئت مکتب‌الصادق علیه‌السلام و هیات متوسلین به ۱۴ معصوم علیهم‌السلام بود که هیات ۱۴ معصوم در سال ۱۳۴۰ (۵۵ سال قبل) تأسیس شده است.


معصومی‌نژاد تا ماه گذشته و با وجود کهولت سن (۸۶ سال) هیات متوسلین به ۱۴ معصوم علیهم‌السلام را اداره می‌کرد، اما با بروز خونریزی مغزی در بیستم شهریورماه، این شاعر و پیرغلام آذری‌زبان در بیمارستان بستری شد و در شامگاه عید غدیر دعوت حق را لبیک گفت.

علیرضا برومند



captcha