کلاس‌های آموزشی قرآن در زندان‌های البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3539668
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

کلاس‌های آموزشی قرآن در زندان‌های البرز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن در زندان‌های استان خبر داد و گفت: این کلاس‌ها برای اصلاح اخلاق و رفتار زندانیان مستقر در زندان‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز، محمدرضا رودسرابی، مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه امروز بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی و وقوع جرم و جنایت‌ها به دلیل فاصله گرفتن از تعالیم اخلاقی و قرآنی است، اظهار کرد: جامعه‌ای که افراد آن به تعالیم اخلاقی و اسلامی پایبند هستند از نظر وقوع جرم و ناهنجاری‌های اجتماعی آمار پایینی دارد و این جامعه روز به روز آرامش معنوی و روحی را برای خود بیشتر می‌کند.
این مسئول با بیان اینکه امروز ثابت شده است کسانی که از نظر اعتقادات دینی در سطح بالایی قرار دارند بیشتر تسلیم اراده و خواست الهی می‌شوند، ابرازکرد:این افزاد با پذیرفتن مشیت الهی کمتر سراغ ناهنجاری‌های اجتماعی خواهند رفت و آرامش خود را دستخوش جرم و جنایت نخواهند کرد.
وی افزود: بسیاری از ناهنجاری‌های اخلاقی این زندانیان ناشی از مهجوری آنان از قرآن و مفاهیم ارزشمند کتاب آسمانی است.
رودسرابی ابراز کرد: به همین منظور دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی البرز در راستای اصلاح اخلاق و رفتار زندانیان مستقر در زندان‌های استان با همکاری معاونت فرهنگی سازمان زندان‌های استان اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم ویژه زندانیان کرده است.
مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی البرز تاکید کرد: این دارالقرآن اجرای برنامه‌های فرهنگی در زندان‌ها را برای حفظ استان از آسیب‌های اجتماعی در دستور کار قرار داده است.
captcha