هنرمند دینی؛ نخستین مهمان غرفه ایکنا در نمایشگاه مطبوعات
کد خبر: 3543282
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
گزارش غرفه ایکنا در نخستین روز نمایشگاه مطبوعات/

هنرمند دینی؛ نخستین مهمان غرفه ایکنا در نمایشگاه مطبوعات

گروه جامعه: غرفه ایکنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، از ساعات اولیه شروع بکار نمایشگاه، پذیرای بازدیدکنندگان بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات از امروز جمعه 14 آبان 95 در مصلای امام خمینی(ره)، آغاز به کار کرد.
براساس این گزارش در نخستین روز نمایشگاه مطبوعات، عبدالحمید قدیریان، مدیر هنری پروژه‌های سینمایی ملک سلیمان و مریم مقدس و استاد نقاشی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، در غرفه ایکنا حضور پیدا کرد.

قدیریان در غرفه ایکنا، به بحث درباره چهره‌نگاری در آثار نقاشی و سینمایی و اینکه تا چه اندازه مجاز هستیم چهره معصومین(ع) را نمایش دهیم؟ پرداخت.
وی در این باره تصریح کرد: بهتر است به جای موضوعی کار کردن در حوزه هنر دینی که مباحثی حساسیت‌برانگیز را موجب می‌شود، از طریق بیان هنری به مسائلی بپردازیم که ذهن مخاطب را به اندیشه‌ای درست و به صلاح هدایت کند.
هنرمند دینی؛ نخستین مهمان غرفه ایکنا در نمایشگاه مطبوعات
همچنین متقیان، مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دقایقی در غرفه ایکنا حضور یافت درباره اهمیت برپایی نمایشگاه مطبوعات و همچنین نحوه حضور این خبرگزاری در نمایشگاه با خبرنگاران به گفت‌و‌گو نشست.
براساس این گزارش، بخشهایی از نمایشگاه مطبوعات به دلیل آماده‌سازی شرایط برای مراسم افتتاحیه، زودتر پایان یافت.
یادآور می‌شود غرفه خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) در بیست‌و دومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات در بخش دین و اندیشه در غرفه شماره 307 دایر است.

captcha