مسابقه کتابخوانی «تفسیر سوره نور» در زابل برگزار شد + تصاویر
کد خبر: 3544563
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵

مسابقه کتابخوانی «تفسیر سوره نور» در زابل برگزار شد + تصاویر

گروه اجتماعی: مدیرجهاددانشگاهی زابل گفت: مسابقه کتابخوانی با عناوین «تفسیر سوره مبارکه نور» و «تفسیر واقعه عاشورا» سه‌شنبه، 18 آبان‌ماه ویژه دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه زابل برگزار شد.

مهدی کشته‌گر، مدیرجهاددانشگاهی زابل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: مسابقه کتابخوانی با عناوین « تفسیر سوره مبارکه نور» و « تفسیر واقعه عاشورا» سه‌شنبه، 18 آبان‌ماه ویژه دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه زابل برگزار شد.
وی با بیان اینکه این مسابقه به همت جهاد دانشگاهی زابل برگزار شد، افزود: بیش از 70 دانشجوی دختر و پسر در این مسابقه به رقابت پرداختند و در پایان، پنج نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب و تقدیر شدند.
مسابقه کتابخوانی « تفسیر سوره نور» در زابل برگزار شد
مدیرجهاددانشگاهی زابل بیان کرد: با توجه به اینکه این نهاد به عنوان یک نهاد انقلابی به امر کتاب و کتابخوانی اهتمام ویژه‌ای دارد و از طرفی در دین مبین اسلام نیز به بحث مطالعه توجه خاصی شده است، از این رو سوق دادن دانشجویان به بحث مطالعه و مباحث فرهنگی را باید در اولویت برنامه‌ها قرار داد.
مسابقه کتابخوانی « تفسیر سوره نور» در زابل برگزار شد
کشته‌گر با بیان اینکه استقبال دانشجویان برای شرکت در این مسابقه نسبتاً خوب بوده است، ادامه داد: توجه به مسائل فرهنگی از جمله کتاب و کتابخوانی می‌تواند بسیار راهگشا و تأثیر گذار باشد. تلاش ما براین است تا بتوانیم برنامه‌های فرهنگی بیشتر و غنی‌تری را نه تنها در دانشگاه زابل بلکه در سایر دانشگاه‌ها و مراکزآموزش عالی در سطح شهرستان زابل برگزار کنیم.
captcha