«عصرانه‌ای با طعم بخشش» برای زنجانی‌ها
کد خبر: 3546538
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
مصائبی خبر داد:

«عصرانه‌ای با طعم بخشش» برای زنجانی‌ها

گروه اجتماعی: دبیر کانون جعمیت امام علی(ع) دانشگاه زنجان گفت: نمایشگاه «عصرانه‌ای با طعم بخشش» به مدت سه روز در کارخانه کبریت زنجان برگزار می‌شود.

مهتاب مصائبی، دبیر کانون جمعیت امام علی (ع) دانشگاه زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: «عصرانه‌ای با طعم بخشش» نمایشگاهی در قالب عرضه انواع غذاها و برخی از محصولات کارآفرینی تولید شده در خانه‌های ایرانی شهر تهران است.

وی افزود: این نمایشگاه از امروز چهارشنبه 26 آبان در محل کارخانه کبریت زنجان برگزار و تا جمعه 28 آبان‌ماه ادامه دارد و عواید حاصل از فروش محصولات این نمایشگاه به نفع آئین طفلان مسلم هزینه خواهد شد.

مصائبی در خصوص طرح آئین طفلان مسلم گفت: آئین طفلان مسلم طرحی برای حمایت از کودکان محکوم به قصاص زیر 18 سال است که این کار در کلان شهرها آغاز شده و امیدواریم در سایر شهرها از جمله زنجان نیز این امر انجام شود تا بتوان گامی هر چند کوچک برای این کودکان انجام داد.

وی با اشاره به اینکه این کودکان در سایت https://life.sosapoverty.org با عناوین مستعار همراه با سرنوشت زندگی که داشتند معرفی شده‌اند، تصریح کرد: با شناسایی و معرفی اینگونه کودکان می‌توان حمایت‌های خیرین را در این حوزه به خوبی هدایت و تجمیع کرد.

دبیر کانون جعمیت امام علی (ع) دانشگاه زنجان در خصوص خانه‌های ایرانی گفت: مراکزی در محله‌های حاشیه‌ شهرهای بزرگ که عموما می‌توانند معضل‌خیز باشند راه‌اندازی شده است که دوره‌های مختلف آموزشی و توانمندسازی را برای نوجوانان ارائه می‌دهد.

captcha