تخفیف 30 درصدی برای دانشجویان قرآنی دانشگاه آزاد
کد خبر: 3546582
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

تخفیف 30 درصدی برای دانشجویان قرآنی دانشگاه آزاد

گروه فعالیت‌های قرآنی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که حائز رتبه‌های برتر در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور شدند از تخفیف 30 درصدی شهریه این دانشگاه برخوردار می‌شوند.

بیت‌الله عزتی، رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از کسب 15 رتبه برتر توسط دانشجویان دانشگاه آزاد در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور خبر داد.

رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در بخش شفاهی این جشنواره و در رشته اذان رضا کرم‌نژاد رتبه سوم، در رشته حفظ 20 جزء مجتبی محسنی رتبه اول و محمدجواد دلفانی رتبه سوم، در رشته حفظ کل پیمان ایازی رتبه دوم و علیرضا فیضی رتبه سوم، در رشته قرائت ترتیل محمدمهدی انگالیان رتبه سوم، در رشته قرائت تحقیق محسن قاسمی رتبه دوم را به دست آوردند.

وی افزود: همچنین، در بخش بانوان جشنواره نیز در رشته حفظ 20 جزء صفیه جوزدانی رتبه دوم، در رشته قرائت ترتیل مریم تقی‌زاده رتبه سوم و در رشته قرائت تحقیق نیز سمیه آصفی رتبه اول را کسب کردند.

عزتی ادامه داد: همچنین، علاوه بر این 10 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد که در بخش شفاهی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور حائز رتبه‌های برتر شدند، پنج دانشجو نیز توانستند در بخش هنری جشنواره حائز رتبه‌های برتر شوند.

رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: بنابر بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و جهت تکریم و تجلیل از این عزیزان، میزان 30 درصد تخفیف شهریه دانشگاه برای هر یک از ایشان در نظر گرفته می‌شود.

عزتی در پایان ضمن قدردانی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار امیدواری کرد که در دوره‌های بعدی نیز دانشجویان این دانشگاه بتوانند به رتبه‌های بهتری در این زمینه دست پیدا کنند.

captcha