برگزاری محافل قرآنی ویژه بانوان در عراق
کد خبر: 3552760
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

برگزاری محافل قرآنی ویژه بانوان در عراق

گروه بین‌الملل: به مناسب سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج)، شعبه قرآن کریم وابسته به بخش امور بانوان آستان مقدس علوی، سلسله محافل قرآنی را در عراق برگزار کرد.

برگزاری محافل قرآنی ویژه بانوان در عراق+عکس
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس علوی، منال حسین، رئیس بخش بانوان مرکز اطلا‌ع‌رسانی آستان مقدس علوی در این باره گفت: این سلسله محافل قرآنی در قالب برنامه‌های مناسبتی وابسته به آستان در نکوداشت مراسم مذهبی بوده و شعبه دارالقرآن در همین راستا سلسله‌ محافلی را به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) برگزار کرد.
منال حسین افزود: هدف از برگزاری این محافل، علاوه بر احیای یادمان اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السلام)، گسترش فرهنگ قرآنی در میان جامعه است.
وی تصریح  کرد: شعبه دارالقرآن بانوان، محفل نخست خود را در سالن «سید الاوصیاء» با حضور جمع زیادی از بانوان قرآنی و کارکنان آستان علوی برگزار کرد و در عین حال محافل دیگر این شعبه در خارج از آستان مقدس علوی و در برخی مؤسسات آموزشی چون دانشکده امام کاظم(ع) و چند دانشکده‌ دیگر برگزار شد.
در این محافل انس با قرآن، پس از تلاوت آیات مبارکی از قرآن مجید، تواشیحی اجرا و سخنرانی‌های فرهنگی با موضوع امام زمان(عج) ایراد شد.
برگزاری محافل قرآنی ویژه بانوان در عراق+عکس
captcha