اصحاب فتنه در 9 دی به زباله‌دان تاریخ پیوستند
کد خبر: 3557654
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

اصحاب فتنه در 9 دی به زباله‌دان تاریخ پیوستند

گروه سیاسی: معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: با بصیرت مردم ایران در حماسه 9 دی، اصحاب فتنه به زباله‌دان تاریخ پیوستند.

حجت‌الاسلام عباس نظری، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین بیان کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی ایران روزها و ایامی سرنوشت‌ساز وجود دارد که در تاریخ کشور ماندگار شدند و با نام‌های یوم‌الله، ایام‌الله یا حماسه یاد می‌شود.
وی افزود:9 دی‌ماه سال 1388 نیز یکی از روزهای ماندگار در تاریخ کشور است که چراکه در این روز مردم ایران
به میدان آمدند و از آرمان‌ها دفاع کردند و افرادی را که به دنبال نابودی نظام بودند را به زباله‌دان تاریخ انداختند.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین ادامه داد:معاندین داخلی و خارجی نظام، احساسات، عواطف، عقاید و باورهای مردم را به بازی گرفتند که نتیجه آن بصیرت مردم و ایجاد حماسه 9 دی بود که مردم از باورها و اعتقادات خود دفاع کردند این در حالی است که معاندین با  حمله به عزاداری امام حسین (ع) در روز عاشورا دین را هدف قراردادند که با پاسخ کوبنده مردم روبه‌رو شدند.
وی با اشاره به اینکه دومین چیزی که مردم به خاطر آن احساس مسئولیت کردند و علیه دشمنان ایستادند در خطر قرار گرفتن نظام جمهوری اسلامی ایران بود، اظهار کرد: در این میان نیز مردم با دفاع از نظام حرف آخر را زدند و موضوع را تمام‌شده قلمداد کردند و این در حالی است که افرادی که در فکر براندازی و سقوط نظام بودند شکست خوردند.
نظری عنوان کرد: بصیرت افزایی توسط مقام معظم رهبری سبب شد که مردم در 9 دی حماسه بیافرینند و مردم در این مدت 8 ماه که دشمن درصدد براندازی نظام بود با تبعیت از مقام معظم رهبری از ستون انقلاب که ولی‌فقیه است دفاع کردند و با بصیرت در برابر این فتنه ایستادند.
وی بیان کرد: دشمنان نظام همواره در طول تاریخ و در این روز ماندگار پیام ملت ایران را دریافت کرده‌اند، در این روز حماسی نیز پیام مردم ایران، حفظ اعتقادات، باورها، ولایت، امامت است و کسی حق تعدی به این مرزها را ندارد.
captcha