مشارکت 2500 سوادآموز کردستانی در مسابقه كتاب‌خوانی
کد خبر: 3562475
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

مشارکت 2500 سوادآموز کردستانی در مسابقه كتاب‌خوانی

گروه فرهنگی: معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کردستان از مشارکت دو هزار و 500 سوادآموز دوره انتقال در مسابقه کتاب خوانی «پیام سازندگی ویژه سوادآموزان» دوره انتقال استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان کردستان، رمضان یوسفی، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کردستان اظهار کرد: اجرای این مسابقه در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در تحقق شعار سال (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) و به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و تقویت مهارت نوشتن بین مخاطبان کلاس‌های دوره انتقال برگزار می‌شود.

وی افزود: محتوای این مسابقه با عنوان پیام سازندگی از انتشارات سازمان نهضت سوادآموزی کشور است که همزمان با هفته سوادآموزی  بین دو هزار و 500 نفر از سوادآموزان توزیع شد و فرآیند اجرای آن 20 بهمن ماه 95 در سطح کلاس‌های دوره انتقال در هفت شهرستان استان کردستان که دارای بیشترین سوادآموز هستند، برگزار می‌شود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان هدف از اجرای مسابقه را تحقق شعار سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، تثبیت یادگیری و عدم رجعت به بی سوادی توسط سوادآموزان، ایجاد جو رقابتی بین سوادآموزان و تشویق آنان به خواندن و در نهایت ترویج فرهنگ مطالعه و تقویت مهارت نوشتن مخاطبان بیان کرد.

captcha