مراسم میهمانی لاله‌ها برگزار می‌شود
کد خبر: 3569180
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷

مراسم میهمانی لاله‌ها برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: هم‌زمان با سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مراسم میهمانی لاله‌ها در گلزارهای شهدای سراسر استان برگزار می‌شود.

حسن اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، اظهار کرد: در این همایش معنوی با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران ضمن غبارروبی از مزار شهدا با اهدای برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها شاخه‌های گل، یاد و خاطره‌ی شهدای انقلاب اسلامی گرامی داشته می‌شود.
وی افزود: همچنین در این برنامه نیروهای نظامی و انتظامی قزوین با حضور در گلزار شهدا به اجرای برنامه‌های نظامی و آهنگ‌های انقلابی خواهند پرداخت.
اکبری عنوان کرد: این برنامه روز پنج‌شنبه، 14 بهمن‌ماه با حضور مردم و مسئولان در گلزارهای شهدای سراسر استان برگزار خواهد شد .
کاروان رسانه‌ای انقلاب در شهرستان‌های استان
اکبری بیان کرد: صداوسیمای مرکز قزوین کاروان رسانه‌ای انقلاب را به شهرستان‌های استان اعزام می‌کند.
وی افزود: کاروان رسانه‌ای انقلاب باهدف انعکاس شور و حال انقلابی مردم استان در ایام‌الله دهه فجر و نیز برپایی هرچه باشکوه‌تر جشن‌های انقلاب به شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان سفر خواهند کرد.
اکبری اظهار کرد: کاروان رسانه‌ای انقلاب با برنامه‌های متنوع و جذاب در شهرستان‌ها جُــنگ انقلاب برپا می‌کنند که این برنامه با همکاری و مشارکت مسئولان شهرستان‌ها و با حضور گروه‌های مختلف مردم، خانواده‌ها و نسل جوان برگزار خواهد شد.
مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین با اشاره به اینکه در ایام‌الله دهه فجر کاروان رسانه‌ای انقلاب هر شب دریکی از شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان برنامه خواهد داشت، گفت: صداوسیمای مرکز قزوین در همین‌جا از همه مردم شریف استان دعوت می‌نماید تا در این برنامه فاخر و انقلابی شرکت نمایند.
گفتنی است؛ استان قزوین با تقدیم 50 شهید در روزهای شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش تأثیرگذاری در پیروزی انقلاب داشته است.

captcha