حضرت زینب(س) بهترین الگو برای زنان کشورهای اسلامی است
کد خبر: 3569884
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
حجت الاسلام قریشی:

حضرت زینب(س) بهترین الگو برای زنان کشورهای اسلامی است

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: با توجه به صبر و استقامت حضرت زینب(س) بر مصائب سخت دوران زندگی خود و سخنرانی کوبنده اش برای بازگویی حقایق واقعه عاشورا بهترین الگو برای زنان کشورهای اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه صبح امروز 14 بهمن ماه در همایش بزرگ زینبیون که در سالن کانون جوانان بسیج برگزار شد بیان کرد: اهل بیت(ع) از طرف خداوند برای هدایت مردمان جاهل گذشته به راه راست و اسلام از جانب خداوند  منصوب شده بودند که برای انجام این امر خطیر هم از تمام دارایی خود گذشتند.
وی ادامه داد: امروزه راه و رسم زندگی ائمه اطهار و معصومین(ع) چراغ راه هدایت مردم و نسل جوان به راه راست و اسلام است.
این استاد حوزه و دانشگاه افزود: ماهم باید از زندگی اهل بیت(ع) الگو گرفته و مبلغ راه راستین آن ها در جامعه بوده و این نقش اساسی را با همکاری مسئولان جامعه به نحو احسن ایفا نماییم.
حجت الاسلام قریشی ادامه داد: از این رو امروزه افرادی با تاسی از افکار شیطانی خویش در برابر تبلیغ راه راست اسلام که سنت پیامبر است مانع تراشی می کنند تا با این روش به تبلیغ درست ضربه وارد سازند.
وی در پایان عرائض خود به ستاد فعالیت ستادهای بازسازی عتبات عالیات در سراسر استان های کشور اشاره کرد و گفت: قطعا مشارکت مردم در ستادهای بازسازی عتبات عالیات که در سراسر استان های کشور موجود است نشان از ارادت قلبی و ولایتمدار بودن مردم بوده و آن را برای خود افتخار می دانند.
captcha