تجهیز نمازخانه‌های بین ‌راهی در استان اردبیل
کد خبر: 3581606
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

تجهیز نمازخانه‌های بین ‌راهی در استان اردبیل

گروه اجتماعی: دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: با توجه به فرا رسیدن عید نوروز و حضور گردشگران داخلی و خارجی در استان اردبیل نمازخانه‌های بین راهی در اردبیل تجهیز می‌شوند تا مسافرانی که به این استان سفر می‌کنند با آرامش کامل نسبت به برپایی نماز در جاده‌های مواصلاتی اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، اله‌‌شکر عبدی دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، روز گذشته 16اسفندماه درهمایش دبیران اقامه نماز دستگاههای اجرایی در اردبیل با اشاره به اینکه متاسفانه اعتبارات ستاد اقامه نماز استان اردبیل باتوجه به برنامه‌های زیادش کافی نیست، گفت: در این زمینه از خود استان نیز حمایتهای کافی از ستاد اقامه نماز استان انجام نمی‌شود که نیاز است مسئولان استان برای حمایت از این ستاد توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وی ادامه داد: باتوجه به فرا رسیدن عید نوروز و حضور گردشگران داخلی و خارجی در استان اردبیل نمازخانه‌های بین راهی در اردبیل تجهیز می‌شوند تا مسافرانی که به این استان سفر می‌کنند با آرامش کامل نسبت به برپایی نماز در جاده‌های مواصلاتی اقدام کنند.
دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل از اجرای تمام برنامه‌های ستاد اقامه نماز به طور منظم در اردبیل خبر داد و گفت: علی‌رغم تخصیص اعتبارات اندک این برنامه‌ها به صورت منظم برگزار می‌شود و توانسته‌ایم به موفقیتهای زیادی در حوزه فرهنگ اقامه نماز دست یابیم.
عبدی از برگزاری جشنواره نماز درفضای مجازی به صورت کشوری خبر داد و تصریح کرد: فراخوان این جشنواره از طریق بنرها و سایتهای خبری به اطلاع همگان ارائه شده و تا 15 فروردین ماه علاقه‌مندان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند چرا که فضای مجازی می‌توان نقش مهمی در تبلیغ فرهنگ نماز که یک اولویت اساسی است داشته باشد.
وی با بیان اینکه عملکرد دستگاههای اجرایی در حوزه نماز مورد ارزیابی قرار گرفته است،‌ اظهار کرد: در این زمینه بیشتر دستگاههای اجرایی عملکرد خوبی داشته‌اند و به برخی از دستگاهها نیز تذکراتی داده شده تا نسبت به ترویج فرهنگ اقامه نماز در ادارات اقدامات قابل توجهی انجام دهند.
captcha