انجام سومین دوره بازدید از نمازخانه‌های بین‌راهی قم
کد خبر: 3581953
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

انجام سومین دوره بازدید از نمازخانه‌های بین‌راهی قم

گروه اجتماعی: سومین دوره بازدید از نمازخانه‌های بین راهی در محور قم ـ سلفچگان از سوی ستاد اقامه نماز استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، این بازدیدها که 17 اسفند انجام شد از مجتمع‌های خدماتی، رفاهی صورت گرفت و وضعیت مساجد، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی مورد بررسی قرار گرفت. 
محمد خامه یار، مدیر ستاد اقامه نماز استان قم در حاشیه این بازدیدها از دستگاه‌های نظارتی و اجرایی استان که در این زمینه ستاد اقامه نماز را یاری می‌کنند تشکر و قدردانی کرد. 
خامه‌یار گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده در طول ایام تعطیلات نوروزی اکیپ‌های نظارت بر نمازخانه‌های بین‌راهی استان فعال خواهند بود و اقدام به بازدید از نمازخانه‌های تمام مجتمع‌های بین‌راهی و مساجد خواهند کرد. 
وی یادآوری کرد: مسئولیت این اکیپ‌ها توجه به بهداشت و نظافت این اماکن برای اقامه نماز است. 
مدیر ستاد اقامه نماز گفت: در ایام نوروز در برخی از مجتمع‌ها و مساجد بین‌راهی نماز جماعت برگزار خواهد شد و روحانیان مستقر در آن پاسخگوی مسائل شرعی خواهند بود. 
وی با اشاره به این که حدود 140 مسجد و نمازخانه در محورهای برون‌شهری استان وجود دارد گفت: نظارت دستگاه‌های ذی‌ربط بر این اماکن به‌صورت مستمر خواهد بود. 
خامه‌یار گفت: وضعیت نمازخانه‌های استان نسبت به برخی استان‌های دیگر بهتر است اما این وضعیت می‌بایست به حد مطلوب و قابل قبول برسد.
وی از مسافران و زائران خواست در صورت مشاهده هر مشکلی در این زمینه پیشنهادهای خود را از طریق سامانه‌های این ستاد  به شماره تلگرام: 09037517183 و آدرس ایمیل: qom.namaz@gmail.com اطلاع دهند.
captcha