طب اسلامی؛ ذخیره‌ای برای امت اسلامی/ 11 هزار روایت در زمینه طب اسلامی وجود دارد
کد خبر: 3582821
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
آیت‌الله تبریزیان مطرح کرد:

طب اسلامی؛ ذخیره‌ای برای امت اسلامی/ 11 هزار روایت در زمینه طب اسلامی وجود دارد

گروه اجتماعی: پدر طب اسلامی به وجود یازده هزار روایات طبی اشاره کرد و با بیان این‌که طب اسلامی، ذخیره‌ای برای امت اسلامی است، گفت: طب اسلامی یك انقلاب است و اگر مردم از طب اسلامی آگاهی داشته باشند همه به این سمت و سو گرایش پیدا می‎‌كنند؛ چرا كه طب اسلامی هیچ عوارضی ندارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، آیت‌الله عباس تبریزیان، پدر طب اسلامی ایران امروز شنبه، 21 اسفندماه در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامي لرستان با بیان این‌كه طب اسلامی، ذخیره‌ای برای امت اسلامی است، اظهار کرد: در طب اسلامی درمان سرطان و MS با درمان سرماخوردگی هیچ تفاوتی ندارد.
وی با اشاره به این‌که امروز در اروپا دیگر آنتی‌بیوتیک‌ها برای درمان عفونت‌ها و التهاب‌ها کارساز نیستند و آن‌ها دارویی برای رفع امراض ندارند، اضافه کرد: خداوند بشر را رها نمی‌کند و برای چنین بحران‌هایی راه‌حل‌هایی را مقابل بشر قرار داده از این‌رو خداوند طب اسلامی را به‌عنوان تنها راه نجات بشر بر اساس حکمت رونمایی کرده است.
پدر طب اسلامی با بیان این‌که امروز یك امر مهم داریم و آن هم سلامتی مردم و مؤمنان است، گفت: بیماری مردم امروز یک مشكل و معضل شده و انواع بیماری‌‌ها گسترش پیدا كرده است و دنیا جوابگوی بیماری‌های امروز نیست.
تبریزیان با اشاره به اینكه بنا بر اعلام كنوانسیون جهانی باید به طب اسلامی روی آورد، تصریح كرد: چنانچه انسان بجز سلامتی هر آنچه را که تصور می‎کند داشته باشد به مانند این است که چیزی ندارد و باید در همه حال قدر سلامتی و امنیت را بداند.
این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این‌كه علم طب، علم پیامبران است و هر پیامبر یک طبیب بوده است، اظهار کرد: بشر امروز طب‌های سنتی و سوزنی و... را تجربه كرده اما هیچ كدام قابل قیاس با طب اسلامی نیست.
پدر طب اسلامی به وجود یازده هزار روایات طبی اشاره کرد و یادآور شد: طب اسلامی یك انقلاب است و اگر مردم از طب اسلامی آگاهی داشته باشند همه به این سمت و سو گرایش پیدا می ‎‌كنند چرا كه طب اسلامی هیچ عوارضی ندارد.
تبریزیان با اشاره به روایت وارده كه «بخورید و بیاشامید» ولی اسراف نكنید راه بیماری و سلامتی را در سلامتی معده دانست و گفت: طب اسلامی همه بیماری‌ها را درمان می‌كند.
captcha