کمک یک میلیارد ریالی پدر شهیدان عاصمی به حوزه سلامت کاشمر
کد خبر: 3585166
تاریخ انتشار : ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱

کمک یک میلیارد ریالی پدر شهیدان عاصمی به حوزه سلامت کاشمر

گروه شهرستان‌ها: مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از کمک یک میلیارد ریالی پدر شهیدان سردار علیرضا عاصمی و عباس عاصمی به مجمع خیرین سلامت این شهرستان خبر داد.

دکتر محمد جواد یزدانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی گفت: حاج محمد عاصمی دبیر بازنشسته و پدر شهیدان سردار علیرضا عاصمی و عباس عاصمی در اقدامی نیک، یک میلیارد ریال به حوزه سلامت این شهرستان کمک کرد.
وی افزود: این مبلغ به درخواست این خیر نیک اندیش در ساخت پروژه های عمرانی خیر ساز شهرستان کاشمر که شامل پایگاه انتقال خون امام علی(ع) شهرستان و همچنین مرکز جامع سلامت حضرت قائم(عج) در خیابان سلطانیه می شود، صرف خواهد شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر در خصوص نحوه کمک خیر اندیشان به حوزه سلامت شهرستان، اظهار کرد: شهروندان و هموطنان عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را  به شماره حساب ۰۲۲۴۰۰۲۴۰۰۰۰۲ نزد بانک ملی ایران و یا شماره حساب ۴۶۱۰ نزد صندوق قرض الحسنه همت کاشمر به نام مجمع خیرین سلامت واریز کنند و هر گونه سوال و یا پیشنهادی را با شماره تلفن ۰۵۱۵۵۲۴۰۰۴۹ دفتر مجمع خیرین سلامت کاشمر مطرح کنند.
وی با اشاره به اهمیت سلامت و نجات بشر در احادیث و روایات، نقش خیرین را در تحقق اهداف سلامت جامعه موثر و ارزشمند دانست و گفت: امروز شهرستان کاشمر با وجود داشتن مراکز درمانی، نیازمند دست یاری خیرین بخش سلامت منطقه است تا بتواند در بخش مختلف درمانی تقویت شود.
captcha