شهید صیاد شیرازی در تمام عرصه‌ها بهترین الگو برای جوانان كشور است
کد خبر: 3588679
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
غياثی:

شهید صیاد شیرازی در تمام عرصه‌ها بهترین الگو برای جوانان كشور است

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه فجر فارس، شهید صیاد شیرازی را الگوی تمام عیار برای اعضای نیروهای مسلح دانست و گفت: این شهید بزرگوار منحصر به نیروهای مسلح نیست و در تمام عرصه‌ها می‌تواند بهترین الگو برای نوجوانان و جوانان امروز و آینده کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس، مراسم گرامیداشت هجدهمین سالگرد شهادت شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی امروز، 21 فروردین‌ماه با حضور مسئولان ارشد نظامی و انتظامی استان فارس اعم از سپاه و ارتش در شیراز برگزار شد.

سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس در حاشیه این مراسم گفت:‌ شهید صیاد شیرازی الگوی تمام عیار برای اعضای نیروهای مسلح به‌خصوص جوانان عضو نیروهای مسلح کشور است، البته ویژگی‌های منحصر به‌فرد این شهید بزرگوار خاص نیروهای مسلح نیست و در تمام عرصه‌ها می‌تواند بهترین الگو برای نوجوانان و جوانان امروز و آینده کشور باشد.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی در خانواده‌ای ارزشی پرورش یافته بود، گفت: شهید صیاد شیرازی الگوی بی بدیل تبعیت از ولایت است و دلدادگی ایشان به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) بی‌نظیر بود.

غیاثی با تصریح اینکه اهتمام به نماز اول وقت یکی از ویژگی‌های منحصر به‌فرد شهید صیاد شیرازی بود، گفت: این شهید والامقام نماد وحدت و هماهنگی بین ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس بود و پس از آن در سِمَت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در تعامل بین نیروهای مسلح کشور نقش کم نظیری داشت.

فرمانده سپاه فجر فارس با تأکید بر اینکه شهید صیاد شیرازی درعرصه‌های موردنیاز انقلاب اسلامی به خوبی ایفای نقش کرد، گفت:‌ شهادت کمترین اَجری بود که خداوند متعال می‌توانست نصیب ایشان کند و حیف بود شهادت نصیب او نشود.

captcha