ارائه سبک زندگی اسلامی در «پول، خدا، بچه‌ها»
کد خبر: 3589964
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

ارائه سبک زندگی اسلامی در «پول، خدا، بچه‌ها»

گروه ادب: مدیر نشر جمال از انتشار کتاب «پول، خدا، بچه‌ها» خبر داد و گفت: این اثر که سبک زندگی اسلامی در حوزه اقتصادی را به کودکان می‌آموزد در سی‌امین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سبحانی‌نسب، مدیر نشر جمال در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره انتشار اثر جدید با عنوان «پول، خدا، بچه‌ها» گفت: این اثر نوشته حجت‌الاسلام غلامرضا حیدری ابهری است که از سوی نشر جمال به چاپ رسیده و با توجه به اینکه امسال به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نام‌گذاری شده، این کتاب با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با سبک زندگی اسلامی در حوزه اقتصادی به نگارش درآمده است.

5 شنبه///ارائه سبک زندگی اسلامی در «پول، خدا، بچه‌ها»

وی ادامه داد: کتاب «پول، خدا، بچه‌ها» شامل هفت فصل بوده و سعی دارد با موضوعاتی مانند «کسب و کار»، «خرید و فروش»، «پول»، «اسراف و صرفه‌جویی»، «کمک به فقیران»، «پرسش‌های گوناگون» و «ضرب‌المثل‌ها» مفاهیم اقتصادی را از نگاه اسلام به کودکان و نوجوانان آموزش دهد.
وی یادآور شد: تصویرگری این اثر از سوی شیوا رضایی انجام شده و نشر جمال نیز این اثر را با شمارگان 5 هزار نسخه به دو شکل جلد شومیز و سخت ارائه و در سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌کند.
captcha