رخنه در امور فرهنگی به آسانی قابل ترمیم نیست
کد خبر: 3591510
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
محقق و کارشناس مذهبی:

رخنه در امور فرهنگی به آسانی قابل ترمیم نیست

گروه فرهنگی: عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین با تأکید بر اینکه نمی‌توان با مسائل فرهنگی شوخی کرد، گفت: امروز دشمن تلاش دارد زمینه رخنه و نفوذ فرهنگی را در بدنه انقلاب اسلامی ایجاد کند لذا باید هوشیار بود چرا که رخنه فرهنگی به آسانی قابل ترمیم نیست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، نشست هم‌اندیشی فعالان فرهنگی استان قزوین در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.
حجت‌الاسلام سید مهدی خضری از اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین، در این مراسم گفت: اگر در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور پرشور نداشته باشیم ضربه‌های مختلف از جمله ضربه‌های فرهنگی بزرگ از سوی نظام سلطه خواهیم خورد.
وی افزود: امروز دشمن با نفوذ در فعال‌ترین مراکز نظام تلاش دارد زمینه رخنه را ایجاد کند لذا باید هوشیار بود چرا که نمی‌توان با مسائل مختلف از جمله فرهنگ شوخی کرد زیرا رخنه فرهنگی به آسانی قابل ترمیم نیست.
حجت‌الاسلام خضری ادامه داد: از جوانان مومن انقلابی انتظار بسیار است تا در مسیری حرکت کنند که در نهایت از دست مولای خود مدال افتخار دریافت کنند.
 وی با اشاره به تقسیم‌بندی استاد رحیم پورازغدی در خصوص افراد حاضر در زمان جنگ عنوان کرد: وی این افراد را به ۳ گروه سفیدپوستان که هیچ گاه در میادین هشت سال دفاع مقدس حضور نبوده و‌ از جنگ تحمیلی دور بودند، سیاه‌پوستان که به واسطه حضور مداوم خود در جبهه‌های دفاع از نظام اسلامی و حضور در زیر آفتاب داغ چهره‌آنها سیاه شده بود و سرخ‌پوستان که در هنگام عملیات و مواقع خطیر به جبهه‌ها می آمدند و در عملیات شرکت می‌کردند، تقسیم می‌کند.
عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با انتقاد از تسلط سفیدپوستان کشور بر سیاه‌پوستان و‌ سرخ‌پوستان بعد از جنگ و ‌دوران دفاع مقدس بیان کرد: همه ما باید امروز به مانند سرخ‌پوستان برای جلوگیری از ضربه‌های دشمن وارد میدان شویم و در عملیات‌های مختلف نظام اسلامی شرکت کنیم.
 حجت‌الاسلام خضری با اشاره به گفته امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «لحظه‌ای از دوران دفاع مقدس پشیمان نیستیم چرا که به وظیفه شرعی خود عمل کرده و تابع نتیجه نبوده‌ایم» تأکید کرد: اگر به همه کارهای خود به دیده یک وظیفه شرعی نگاه کنیم بی‌شک از انجام آن و‌ نتیجه حاصله پشیمان نخواهیم شد چرا که ما مامور به انجام هستیم نه نتیجه.
این محقق دینی در پایان گفت: رمز پیروزی و ‌نصرت الهی به فرموده امام علی(ع) داشتن صداقت و صبر است لذا در کنار این کلیدهای پیروزی باید کمر همت خود را برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بسته و در این میدان حضور مداوم و فعال و‌ موثر داشته باشیم.

captcha