آبادانی جامعه نیازمند نگاه‌های صادقانه و خدمت‌محور است
کد خبر: 3598085
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

آبادانی جامعه نیازمند نگاه‌های صادقانه و خدمت‌محور است

گروه اجتماعی: امام جمعه شهرستان زاهدان گفت: آبادانی جامعه نیازمند نگاه‌های صادقانه و خدمت‌محور است؛ نیازمند افراد خدمتگزار و دلسوزی که به‌دور از اندیشه قدرت و ثروت، تنها به توسعه و پیشرفت جامعه فکر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان صبح امروز در نشستی با حضور مسئولان و مدیران ادارات شهرستان خاش، گفت: انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف، برکات فراوانی داشته است و شاهد ارتقای شاخص‌های خدمات در شهرستان‌ها هستیم.
امام جمعه شهرستان زاهدان بیان کرد: آبادانی جامعه نیازمند نگاه‌های صادقانه و خدمت‌محور است؛ نیازمند افراد خدمتگزار و دلسوزی که به‌دور از اندیشه قدرت و ثروت، تنها به توسعه و پیشرفت جامعه فکر می‌کنند.
وی ادامه داد: استان ما با داشتن توانمندی‌های بالا و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل جای زیادی برای پیشرفت در آینده دارد، لذا همه تلاش ما باید این باشد که استان را به جایگاهی که شایسته آن است، برسانیم.
آیت‌الله سلیمانی اظهار کرد: ظرفیت‌هایی که در خاش وجود دارد، در هیچ جای استان نیست؛ به عنوان مثال در حوزه گردشگری، جاذبه‌های بسیار خوبی از جمله تفتان و گل فشان پیرگل دارد، زمین کشاورزی و باغ‌های فراوان دارد؛ مدیران باید در جذب توریست، توسعه گردشگری و سرمایه گذاری تلاش کنند.
وی افزود: باید طوری برنامه ریزی و عمل کرد، که شرمندگی و پشیمانی در پایان کار نباشد. با کار علمی و حساب شده، می‌توان نقاط ضعف را برطرف کرد و از سرمایه‌ها، ظرفیت‌ها و فرصت‌ها بهترین استفاده را داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان عنوان کرد: هرچه اقدامات ما علمی‌تر و برنامه‌ریزی شده‌تر باشد و روحیه خدمتگزاری در مدیران و مسئولان ما بیشتر باشد، موانع رفع شده و توفیقات بیشتری حاصل می‌شود.
captcha