شرکت یک هزار زندانی در جشنواره کتابخوانی رضوی
کد خبر: 3604859
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

شرکت یک هزار زندانی در جشنواره کتابخوانی رضوی

گروه فرهنگی: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز گفت: یک‌ هزار نفر از زندانیان این استان در ششمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت الاسلام شمس‌الله فلاح، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز، نهم خرداد در نشستی مشترک با مدیرکل زندان‌های البرز که با هدف تبیین شرایط هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی برگزارشد، اظهارکرد:‌ توجه به مقوله کتاب و کتابخوانی در زندان‌های البرز بسیار اهمیت یافته است به ‌طوری ندامتگاه‌های موجود دارای کتابخانه مشارکتی هستند.
وی با بیان اینکه این کتابخانه‌ها به منابع بیشتری نیاز دارند، افزود: اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز در زمینه ارائه نرم‌افزارهای آموزشی، نشریات و منابع به این کتابخانه‌ها و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزش کتابداری به مسئولان زندان‌های استان آمادگی کامل دارد.
فلاح همچنین به برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان و همکاری اداره کل زندان‌های البرز در دوره پیشین این جشنواره اشاره و تصریح کرد: امید است که امسال با همکاری مسئولان اداره‌ کل زندان‌های البرز و ایجاد شرایط ویژه برای شرکت کردن زندانیان در این مسابقه، همچون اختصاص کد ویژه اداره‌ کل زندان‌ها‌ در جشنواره و اهدای هدایای معنوی خاص از طرف این اداره ‌کل، مشارکت زندانی‌ها در جشنواره امسال بیش از سال گذشته باشد.

captcha