اساس کار مبلغان اعزامی، اولویت‌بندی مسائل فرهنگی منطقه باشد
کد خبر: 3605286
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

اساس کار مبلغان اعزامی، اولویت‌بندی مسائل فرهنگی منطقه باشد

گروه فرهنگی: امام جمعه دهدشت گفت: اساس کار مبلغان اعزامی ماه مبارک رمضان، اولویت‌بندی مسائل و مشکلات فرهنگی منطقه باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی، امام جمعه دهدشت روز گذشته، 9 خردادماه در همایش طلایه‌داران تبلیغ با تقدیر از تبلیغات اسلامی کهگیلویه، اظهار کرد: ماه رمضان فرصت تبلیغی خوبی برای مبلغین دینی است و در این فرصت باید با نیازسنجی و اولویت‌بندی نیاز‌های فرهنگی منطقه، تبلیغات تأثیرگذاری انجام گیرد.
وی با اشاره به اینکه تشریح احکام شرعی باید در دستور کار روحانیون قرار گیرد،خاطر نشان کرد: احکام شرعی بخشی از موعظه مبلغین در ماه رمضان است.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه فضای مجاز ی باید مدیریت شود، تصریح کرد: وظیفه روحانی این است که کسانی که در معرض خطر گمراهی و انحراف هستند با موعظه به جامعه برگرداند و این میسر نخواهد بود مگر اینکه روحانی با اخلاق نیکو و روش صحیح این کار را انجام دهد.
حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه اساس کار مبلغین اعزامیِ ماه مبارک رمضان، اولویت‌بندی مسائل و مشکلات فرهنگی منطقه باشد، اضافه کرد: برخی محورهای تبلیغی منطقه شامل موضوعات ازدواج و طلاق، اعتیاد، فرهنگ ایثار و شهادت، زکات، امر به معروف و نهی از منکر و... است و امیدواریم مبلغین در این زمینه‌ها تلاش مضاعف داشته باشند.
captcha