خیریه‌ها خانواده زندانیان نیازمند را در اولویت قرار دهند
کد خبر: 3607140
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
رمضانی‌پور:

خیریه‌ها خانواده زندانیان نیازمند را در اولویت قرار دهند

گروه اجتماعی: امام جمعه رفسنجان گفت: خیریه‌ها خانواده زندانیان نیازمند را در اولویت قرار دهند؛ چراکه اگر دست انجمن حمایت از خانواده زندانیان باز باشد کمک بیشتری می‌توانند به این نیازمندان داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان در جشن کمک به خانواده‌های زندانیان و جشن گلریزان در رفسنجان گفت: بخشش و انفاق از مسائل مهمی است که در دین مبین اسلام به آن اشاره و تأکید زیادی شده است.
وی با بیان اینکه اگرچه در شهرستان رفسنجان خیریه‌های زیادی وجود دارد اما تعداد فقرا هم زیاد است، افزود: خیریه‌ها خانواده زندانیان نیازمند را در اولویت قرار دهند چراکه اگر دست انجمن حمایت از خانواده زندانیان باز باشد کمک بیشتری می‌توانند به این نیازمندان داشته باشند.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور بیان کرد: ضرورت دارد در شناسایی و کمک به خانواده زندانیان نیازمند اقدام جدی داشته باشیم و خیران اگر توان بیشتری دارند بیشتر کمک کنند.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به لزوم سرعت در شناسایی خانواده‌های زندانیان نیازمند، تأکید کرد: کمک‌ها به این خانواده‌ها باید هدفمند شود.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور با بیان اینکه امروز بستر برای کمک به این قشر آماده است و هیچ عذری برای متمکن و افراد توانمند پذیرفته نیست، تأکید کرد: ستاد دیه امکانات خوبی قرار دهد و تسهیلات خوبی به خانواده زندانیان اعطا شود تا گرهی از مشکلات این خانواده‌ها باز شود.
captcha