روحانیون؛ مرجع آرامش و اعتماد زندانیان هستند
کد خبر: 3607324
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵

روحانیون؛ مرجع آرامش و اعتماد زندانیان هستند

گروه اجتماعی: رییس ندامتگاه فردیس روحانیون را مرجع آرامش و اعتماد مددجویان دانست و گفت: ترویج علوم قرآنی یکی از موثرترین راه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، محسن صفیاری، رییس ندامتگاه فردیس، 17خرداد در نشست با روحانیون، اظهارکرد: بهترین روش تحول روح و روان انسانی در اجرای هر چه بهتر برنامه‌های ستاد، کاهش آسیب رفتارهای پرخطر است و مهم‌ترین شیوه عملیاتی آن‌ها در طرح استاد شاگردی است.
وی افزود: برای تحقق بخشیدن به اهداف والای فرهنگی و تربیتی و سلامت روحی و روانی و تعالی بشری ترویج دانش علوم قرآنی و آموزش برای مددجویان را در برنامه قرار داده‌ایم.
این مسئول بیان کرد: مهم‌ترین مسئولیت زندانبانی که همان فلسفه اصلاح و تربیت است، بر دوش روحانیون است و ارتقا برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در سایه جایگزین کردن فرهنگ اسلامی در مقابل ناهنجاری‌ها و تخلفات در بین تمام اقشار جامعه به خصوص قشر مددجو است.
صفیاری فضاسازی معنوی، بهره‌مندی از دستورالعمل‌های سازمانی را بالا بردن پتانسیل‌های آموزشی در ابعاد مختلف معنوی، توسعه کتابخانه‌ها، آموزش‌های قرآنی و مسابقات قرآنی و استفاده از استعدادهای بالقوه مددجویان در بخش‌های هنری را از دیگر برنامه‌های فرهنگی و تربیتی برشمرد.

captcha