ساخت نمازخانه مدارس در اولویت قرار بگیرد
کد خبر: 3623391
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

ساخت نمازخانه مدارس در اولویت قرار بگیرد

گروه معارف: امام جمعه فردیس با اشاره به اهمیت برگزاری نماز جماعت در مدارس، گفت: ساخت نمازخانه باید در اولویت آموزش و پرورش قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس، چهارم مرداد در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس با بیان اینکه، مدارس نقش مهمی در آموزش علم به دانش آموزان دارند، اظهار کرد: آموزش تعالیم اسلامی نیز از وظایف مهم مدارس به شمار می‌رود.
این مسئول بیان کرد: باید از ظرفیت روحانیون در مدارس بهره‌گیری شود و آموزش و پروش باید از این ظرفیت برای آموزش تعالیم اسلامی به دانش‌آموزان استفاده کند.
ایمانی گفت: باید آموزش و پرورش بیشتر به برپایی نماز جماعت در مدارس توجه و اهتمام داشته باشد و در این مسیر از کمک‌های مردمی استفاده کند.
وی افزود: اقامه نماز جماعت در مدارس برکات بسیار زیادی دارد که یکی از مهم‌ترین برکات آن تربیت انسان متعالی است.
امام جمعه فردیس تاکید کرد: اگر نماز در مدارس جدی گرفته شود شاهد مشکلات اجتماعی کمتری خواهیم بود که امیدوارم به آن پرداخته شود.
وی اضافه کرد: آموزش و پرورش باید بعد از استقرار شورای شهر فردیس از شهرداری و شورای شهر و کمک‌های خیرین در بحث نماز بیشتر کمک بگیرد تا بتوان نمازخانه‌های مدارس را تجهیز کرده و دانش‌اموزان را در این زمینه ترغیب کرد.

captcha