قصد قربت‌داشتن یکی از ویژگی‌های کار خبرنگاران است
کد خبر: 3629027
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

قصد قربت‌داشتن یکی از ویژگی‌های کار خبرنگاران است

گروه فرهنگی: مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه رفسنجان گفت: قصد قربت‌داشتن یکی از ویژگی‌های کار خبرنگاران است که اگر کاری برای خدا باشد ماندگار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام محمد ایزدی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه رفسنجان دیروز پنج‌شنبه، 19 مرداد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه گفت: از آنجا که بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی از چشم خبرنگار دور نمی‌ماند، بسیاری از این مشکلات به برکت خبرنگار برطرف شده است.
وی حرفه خبرنگاری را عبادت دانست و افزود: همچنین خبرنگاری شغلی مقدس است و توفیقات زیادی را برای خبرنگار به ارمغان می‌آورد، قصد قربت‌داشتن یکی از ویژگی‌های کار خبرنگاران است که اگر کاری برای خدا باشد ماندگار می‌شود
ایزدی بیان کرد: صداقت بسیار مهم است که خبرنگار در سرلوحه کار خود قرار دهد، خبر کذب ضربه مهلکی بر پیکر جامعه می‌زند و اصلا قابل جبران نیست.
مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه رفسنجان با اشاره به اینکه صداقت موجب جلب اعتماد عمومی می‌شود، یادآور شد: در جنگ احد به دروغ خبر شهادت پیامبر اکرم(ص) را دادند که موجب تضعیف روحیه لشکریان اسلام شد.
وی بر طبق آیات و روایات دروغ را از شراب‌خواری بدتر دانست و اظهارکرد: خبرنگار باید حق‌الناس و آبروی دیگران را مدنظر قرار دهد و از تخریب و و تضعیف دیگران پرهیز کند.
ایزدی با تأکید بر اینکه تکلیف امروز ما در برابر انقلاب اسلامی، انقلابی‌ماندن است، تصریح کرد: باید انقلابی فکر کنیم و انقلاب را به نسل و چهارم معرفی کنیم.
وی تأکید کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، خبائث استکبار، شبکه‌های اجتماعی، ماهواره، معضلات فرهنگی و ... بنویسید و اگر می‌خواهید نقدی داشته باشید منصفانه باشد.
منبع: سپاه ناحیه رفسنجان
captcha