نابودی صهیونیسم هدف نهایی خبرنگار انقلابی است
کد خبر: 3629868
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

نابودی صهیونیسم هدف نهایی خبرنگار انقلابی است

گروه اجتماعی: رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: نابودی صهیونیسم و استکبار جهانی هدف نهایی خبرنگار انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، محسن جعفری، رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان دیروز در نشست کمیته فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج رسانه استان گیلان، اظهار کرد: انقلابی بودن و عملکرد انقلابی داشتن دو ویژگی بارز خبرنگاران مومن و انقلابی است .

وی، صراحت، صداقت، امانت داری، رعایت تقوای الهی و حفظ منافع ملی در انتشار اخبار را از ویژگی‌های خبرنگار انقلابی دانست و افزود:خبرنگار انقلابی هدف نهایی‌اش نابودی صهیونیسم و استکبار جهانی است .

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت:رسانه‌ها نقش مهمی را در ایجاد نشاط اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در جامعه دارند .

جعفری با بیان اینکه خبرنگار انقلابی ضامن امنیت اجتماعی در جامعه است،تصریح کرد:باید پشتیان خبرنگارانی باشیم که دغدغه انقلابی و اسلامی دارند .

وی با ابراز اینکه خبرنگاران زبان گویا و چشم بینای جامعه هستند، افزود:خبرنگاران انقلابی در حوزه پیشرفت و تعالی ملی آتش به اختیار هستند .

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان احساس مسئولیت را از مهمترین ویژگی خبرنگار انقلابی دانست و افزود:خبرنگار انقلابی ستون خیمه رسانه انقلابی است .

جعفری رعایت اصول و اخلاق حرفه‌ای، تهذیب رسانه و قانون‌مداری را از دیگر ویژگی‌های خبرنگار انقلابی عنوان و خاطرنشان کرد:در رسانه‌هایی که خبرنگاران انقلابی حضور دارند شاهد وسعت، دوام و تنوع اخبار فاخر هستیم .

وی با تاکید بر اینکه قدرت رسانه و اثرگذاری آن در جامعه غیرقابل انکار است، افزود:خبرنگار انقلابی از قدرت رسانه در مسیر تعالی و تقویت اسلام ناب محمدی(ص) بهره می‌برد.

captcha