انعکاس محرومیت‌ها، اولویت اصلی خبرنگاران باشد
کد خبر: 3639097
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
هاشمی‌پور:

انعکاس محرومیت‌ها، اولویت اصلی خبرنگاران باشد

گروه فرهنگی: نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در پیشبرد اهداف جامعه، گفت: اولویت اصلی خبرنگاران باید انعکاس محرومیت‌ها و مشکلات مناطق محروم باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، عدل هاشمی‌پور، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی روز گذشته، 14 شهریورماه در نشست خبری حوزه انتخابیه خود که با حضور اعضای شورای اداری کهگیلویه برگزار شده بود، اظهار کرد: همه ما زیر یک چتر و در یک کشتی حرکت می‌کنیم، سکاندار این کشتی رهبری معظم هست و اگر اتفاقی بیفتد همه با هم غرق خواهیم شد.
 وی خدمت به مردم را باعث افتخار دانست و بیان کرد: بنده اهل تعریف و تمجید نیستم و چیزی که در قیامت به درد ما بخورد عمل صالح است.
نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بارها مسایلی را شنیدم اما وارد حاشیه نشدم، بیایید عدالت در قضاوت را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.
هاشمی‌پور با بیان اینکه دولت و مجلس تعامل خوبی با هم دارند، افزود: در مرکز همه در کنار هم کار می‌کنند در شهرستان‌ها هنوز مباحث جناحی چپ و راست و مسایل حاشیه‌ای دامن‌گیر مسئولان شده است.
وی تصریح کرد: بنده ادعایی در عملکرد ندارم و هیچ‌گاه دنبال مصادره خدمات به نام خود نبودم اما می‌گوییم نیروهای دولت ما را هم در کنار خود به عنوان خادم مردم راه دهند.
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای خدمت به مردم آمدم و از هر سیم خارداری برای خدمت به مردم عبور خواهم کرد و به همه فرمانداران حوزه انتخابیه احترام می‌گذارم و هر نقدی داشته باشم با مسئول مافوقشان صحبت می‌کنم.
هاشمی‌پور در ادامه خواستار انعکاس محرومیت‌ها و ایجاد وحدت و همدلی از رسانه‌ها شد و اظهار کرد: همیشه که نباید خوبی‌ها نوشته شود، وضعیتی که در کهگیلویه هست در شأن مردم نیست، خدمات و فعالیت‌های دولت در کنار محرومیت‌ها انعکاس داده شود و ضمن تقویت بخش خصوصی کمک‌های خیرین حتماً منعکس شود.
همچنین، سیدایرج کاظمی‌جو، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه نیز در نشست تکریم خبرنگاران کهگیلویه، جهان امروز را جهان فرهنگ برشمرد و عنوان کرد: اگر در این زمینه پیشرفت کنیم در دیگر زمینه‌ها گام‌های محکم‌تری برخواهیم داشت.
وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران در همه شرایط در جلسات حضور دارند و بی هیچ چشم‌داشتی برای پیشرفت شهرستان قلم می‌زنند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه خبرنگاران این شهرستان امنیت شغلی ندارند، ابراز کرد: در سایر شهرستان‌ها خبرنگاران به عنوان روابط عمومی در ادارات و نهادها به کار گرفته می‌شوند و ما چندین بار این درخواست را در شورای اداری و دیگر نشست‌های به مناسبت روز خبرنگار مطرح کردم اما مدیران نشنیده می‌گیرند.
کاظمی جو با بیان اینکه برخی مدیران ظرفیت نقدپذیری را ندارند، خبرنگار را در حرفه خود آزاد و همراه با نقد علمی و منصفانه دانست و یادآور شد: هیچ نهاد و سازمانی نمی‌تواند برای خبرنگار تعیین تکلیف کند.
captcha