آزادی 14 زندانی جرائم غیرعمد در بروجرد به‌مناسبت عید غدیر
کد خبر: 3639360
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

آزادی 14 زندانی جرائم غیرعمد در بروجرد به‌مناسبت عید غدیر

گروه اجتماعی: رئیس کمیته امداد بروجرد گفت: هم‌زمان با فرا رسیدن عید غدیر خم، 14 زندانی جرائم غیرعمد در بروجرد با همکاری کمیته امداد و خیرین آزاد می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، علی معظمی‌گودرزی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بروجرد چهارشنبه، 15 شهریورماه در جمع خبرنگاران، گفت: برخی از زندانیان جرائم غیر عمد به‌دلیل مشکلات مالی مدت‌هاست که در زندان و دور از خانواده قرار دارند که کمیته امداد با همکاری خیرین قرار است به‌مناسبت عید غدیر خم تعدادی از زندانیان را آزاد کند.
وی اضافه کرد: در همین راستا 14 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد که به‌دلیل مشکلات مالی در زندان قرار دارند آزاد می‌شوند و با این اقدام و همکاری خیرین می‌توان زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را فراهم کرد.
معظمی به اهدای جهیزیه به‌مناسبت عید غدیر خبر داد و اظهارکرد: به همین مناسبت 28 کمک هزینه تامین جهیزیه به 28 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد اهدا می‌شود و در مجموع 48 میلیون تومان به این نوعروسان اهدا خواهد شد.
وی اضافه کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 82 نوعروس کمک هزینه تامین جهیزیه و 36 داماد کمک هزینه ازدواج  اهدا شده و در مجموع 200 میلیون تومان به این زوج‌های جوان پرداخت شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بروجرد تصریح کرد: کمیته امداد در زمینه‌های مختلف توانمندسازی خانواده‌ها، کمک هزینه ازدواج، وام خوداشتغالی، تهیه مسکن مددجویان، مستمری، کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان فعالیت دارد و تلاش می‌شود تا روز به روز خانواده‌های بیشتری توانمند شوند.
captcha