مشکلات نمازخانه‌های بین‌راهی را پیامک کنید
کد خبر: 3639537
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
سلمانیان:

مشکلات نمازخانه‌های بین‌راهی را پیامک کنید

گروه اجتماعی: دبیرستاد اقامه نماز اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: شهروندان از طریق سامانه ۳۰۰۰۷۰۷۰ می‌توانند مشکلات احتمالی نمازخانه‌‌های بین‌راهی را جهت پیگیری پیامک کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، حمید سلمانیان، دبیرستاد اقامه نماز اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان عصر دیروز 15 شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان همه توان و ظرفیت خود را در امر ترویج اقامه نماز به کار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید باید از همه ظرفیت‌های موجود در امر ترویج اقامه نماز استفاده شود، تصریح کرد: طی جلسه‌ای که با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد، مقرر شد اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در خصوص تهیه و نصب تابلوهای حد ترخص در همه محورهای استان اقدام کند.

دبیرستاد اقامه نماز اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تاکید کرد: تدوين برنامه ترويج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، برگزاری جلسات شورای اقامه نماز، فراهم کردن زمینه شركت گسترده كاركنان در نماز جماعت ظهر و عصر و استفاده از فضاهای تبلیغاتی محیطی، از جمله برنامه‌های مهم این اداره‌کل در امر ترویج نمازاست.

سلمانیان با بیان اینکه 21 مجتمع خدماتی رفاهی مورد بهره‌برداری در محورهای استان موظف هستند خدمات مناسب به شهروندان نمازگزار ارائه دهند، گفت: در همین راستا کمیته نظارت نمازخانه‌های بین‌راهی اداره‌کل همراه با ستاد اقامه نماز استان به صورت منظم و مستمر از همه نمازخانه‌های بین‌راهی استان بازدید و مشکلات این نمازخانه‌ها با صورت‌جلسه‌ مربوطه جهت پیگیری و رفع مشکل به مدیران نمازخانه‌ها منعکس می‌شود.

captcha